hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رسانه‌ها با معرفی انجمن خیران آبرسان در توسعه شبكه آبرسانی استان سمنان كمك كنند

رسانه‌ها با معرفی انجمن خیران آبرسان در توسعه شبكه آبرسانی استان سمنان كمك كنند

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان سمنان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی، گفت: رسانه‌های جمعي با معرفي و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجمن خیران آبرسان استان برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌های آبرسانی کمک کنند

محمد طاهری در نشست با اعضای انجمن خیرین آبرسان روستایی که در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برگزار شد ابراز داشت: بهبود وضعيت آبرساني به روستاها و اصلاح شبكه‌هاي فرسوده آب روستايي نيازمند كمك‌ خيران است و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی از انجمن خیران آبرسان استان سمنان نقشی مهم در جذب خیران دارند.

وی ادامه داد: فرسودگي لوله هاي انتقال آب و فاضلاب و کم آبی از چالش‌هاي مهم شركت آب و فاضلاب استان سمنان به شمار مي رود كه رفع اين چالش به صورت قطعي نيازمند حمايت ويژه دولت و استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد است.

وی بیان کرد: انجمن خیران آبرسان استان سمنان از سال ۱۳۹۵ پس از اخذ مجوز، فعالیت خود را در زمینه توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی به منظور توسعه و آبادانی در روستاها آغاز کرد و یکی از کارهای ارزنده این انجمن مرمت، اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی در روستاهای محروم خارتوران شهرستان شاهرود با صرف هزینه سه میلیارد ریال است.

طاهری تصریح کرد: انجمن خیران آبرسان استان سمنان با معرفی فعالیت‌های خود و تمرکز بر شناسایی و جذب خیران، در زمینه آبرسانی و ایجاد تاسیسات در روستاهای استان سمنان بیش از پیش نقش‌آفرینی کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: كمبود اعتبارات مانع بازسازي شبكه‌هاي اصلي اتصال و خطوط انتقال آب در مناطق شهری و روستایی است و فرهنگ سازی برای ورود خيران در بخش آبرسانی نوید بخش بهبود در خدمات‌رسانی است.

گفتنی است : اعضای انجمن خیرین آبرسان روستایی متشکل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی سابق بوده که هدف انجمن تامین بخشی از هزینه های آبرسانی به روستاهای محروم استان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد