hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > معرفی ۹۱۱ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات به بانکها در استان سمنان

معرفی ۹۱۱ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات به بانکها در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از معرفی ۹۱۱ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید ۹۸ به بانکهای عامل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه دل در دویست و چهل و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در محل استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۹۱۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۳۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.
وی تصریح کرد: بمنظور تامین مالی بنگاه های تولیدی استان و تامین سرمایه در گردش این واحدها ، بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ۶۰۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۳۸۷ واحد به ارزش حدود ۱۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۲۲۰ واحد به ارزش ۳۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.
وی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه حدود ۱۰۹۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۳۵۱ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۸۷ واحد تولیدی کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش حدود ۱۰۲میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی و مالیات شش واحد تولیدی استان بررسی شد.





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد