hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برای فصل پیشِ رو، کمی تجربه به تیم اضافه کردیم

برای فصل پیشِ رو، کمی تجربه به تیم اضافه کردیم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بعد چند سال نیاز بود تا چاشنی تجربه را به تیم خود اضافه کنم و گرفتن چهار ملی پوش جدید به همین منظور است.
فاطمه محمد خانی اظهار کرد: چند سالی بود که تیم را بسیار جوان کرده بودیم و بازیکنانی که در تیم های پایه سپاهان پرورش پیدا کرده بودند یا در کانون های هندبال را در قالب تیم سپاهان در لیگ شرکت دادیم و فرصت خوبی بود که میدان بیشتری ببینند.
وی افزود: هر چیزی تاوانی دارد. تاوان جوان کردن و پوست اندازی تیم نتایجی بود که به دست آوردیم و ما را چند سالی از قهرمانی و مدعی بودن دور کرد، هر چند با همین نتایج از عملکرد آنها حمایت می کنم؛ اما زمان آن رسیده بود که دوباره به دوران قدرت برگردیم و به عنوان یک مدعی جدی لیگ را آغاز کنیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تصریح کرد: به همین منظور چهار بازیکن ملی پوش به تیم اضافه شدند که ۳ نفر آنها فصل قبل در تیم اشتادسازه بودند و یک نفر هم در ذوب‌آهن؛ در واقع فصل آینده ترکیبی از بازیکنان امید و جوانان را به میدان خواهیم فرستاد، چراکه رده سنی آنها بین ۱۸ تا۲۳ سال است.
وی در خصوص وضعیت لیگ در فصل گذشته، گفت: فصل گذشته برای ما خوب نبود، در ابتدا بازیکنان خوبی از ذوب‌آهن به سپاهان آمدند؛ اما به یکباره همگی خواستار برگشت به ذوب‌آهن شدند و می دانید که نمی توان بازیکن را به زور نگه داشت. فصل گذشته کیش ایر به اعتقاد من تنها تیمی بود که توانست رشد خوبی داشته باشد و برای فصل جدید نیز با توجه به شرایط تصور می کنم ریف اصفهان و بافق یزد به لیگ اضافه شوند.
محمدخانی خاطرنشان کرد: هدف ما پرورش و آماده کردن این بازیکنان برای پیوستن به تیم ملی و خدمت به ایران است و در کنار آن تلاش می کنیم جواب اعتماد باشگاه را با نتایج خوبی که کسب خواهیم کرد، بدهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد