hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > لزوم کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی در سمنان

لزوم کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی در سمنان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی در سمنان تاکید کرد و با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بدو تاسیس با اتکاء به روحیه جهادی جوانان شکل گرفت گفت: امروز نیز تداوم روند روبه جلو جهاددانشگاهی باید بر مدار روحیات جوانی باشد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، حسن سعدالدین 13 مردادماه در حاشیه بازدید معاون استاندار از جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی که اینک در آستانه چهل سالگی قرار گرفته باید به آن روحیه جوانی برگردد.

وی به تمجید از عملکرد جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی در استان سمنان از زمینه و بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی برخوردار است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از عضویت جهاددانشگاهی استان در بسیاری از کارگروه‌های استانی به عنوان یک ظرفیت برای طرح مسائل و مشکلات این نهاد انقلابی نام برد و تصریح کرد: باید زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی استان سمنان که عمدتا پروژه‌های خوب و موثری هستند، فراهم شود.

وی بر ضرورت کمک به جهاددانشگاهی استان تاکید و خاطرنشان کرد: باید از پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی و از جمله شعبه پژوهشکده رویان در مهدیشهر، پژوهشکده مطالعات کویر سمنان و پروژه کوثر جهاددانشگاهی استان حمایت ویژه شود تا به سرانجام برسند.

سعدالدین با بیان اینکه امید زیادی به نهاد مقدس جهاددانشگاهی داریم افزود: رهبری معظم انقلاب همواره نگاه بسیار ویژه‌ای به جهاددانشگاهی داشته و همواره رویکردهای راهبردی این نهاد انقلابی را حکیمانه ترسیم و بر لزوم حمایت از آن تاکید فرموده است لذا همه ما وظیفه داریم که از این نهاد برآمده از انقلاب حمایت کنیم.

وی بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی استان تاکید و اظهار کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی استان از توانمندی‌های پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای جهاددانشگاهی بیش از پیش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز نام جهاددانشگاهی باعث افتخار همه ما است گفت: جهاددانشگاهی استان نیز از توانمندی بسیار بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است و باید از این توانمندی در راستای کمک به توسعه استان بهره گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد