hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > امکان تعویق لیگ هندبال رومانی وجود دارد/ نگاه اروپا به هندبالیست‌های ایرانی عوض شده است

امکان تعویق لیگ هندبال رومانی وجود دارد/ نگاه اروپا به هندبالیست‌های ایرانی عوض شده است

نصرتی گفت: احتمال به تعویق افتادن لیگ هندبال رومانی به علت شیوع ویروس کرونا وجود دارد.
شاهو نصرتی لژیونر هندبال ایران، بیان کرد: به تازگی تمرینات سالنی تیم بوزائو رومانی آغاز شده است. به نظرم نسبت به سال‌های قبل  با تجربه‌تر شده ام. قرار است لیگ برتر هندبال رومانی در تاریخ ۱۹ آگوست با ۱۶ تیم آغاز شود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال به تاخیر افتادن این لیگ وجود دارد. متاسفانه شیوع ویروس کرونا ضربه زیادی به ورزش زده است.
او گفت: تمرینات تیم بوزائو رومانی از ماه گذشته آغاز شده است. پس از ۱۰ روز تمرین از تمام بازیکنان تست کرونا گرفته شد که جواب تست همه منفی بود. تمرینات آمادگی جسمانی را با رعایت شرایط خاص بهداشتی همچون دست ندادن و رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر در پیست انجام دادیم. پیش از شروع تمرین پزشک تیم دمای بدن تمام بازیکنان را بررسی می‌کند.
لژیونر هندبال اظهار کرد: تمام لژیونر‌های ایرانی هندبال در اروپا مطرح و بسیاری از تیم‌های خوب خواهان جذب آن‌ها هستند. دیدگاه هندبال اروپا با عملکرد خوب بازیکنان داخلی و لژیونر  نسبت به ایران  مثبت شده است.
او درباره هم تیمی‌های ایرانی خود در لیگ رومانی عنوان کرد: باعث افتخار من  است که با استکی و باباصفری ۲ بازیکن ایرانی هم تیمی هستم. این ۲ نفر از بازیکنان با تجربه و خوب هندبال ایران هستند و لیگ رومانی رو به خوبی می‌شناسند.  
نصرتی عنوان کرد: هندبال ایران فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته که این موضوع به ضرر هندبال است. گذشته برای گذشته است و باید به روز‌های پیش رو فکر کرد. نباید برای روز‌های بد هندبال دنبال مقصر بود چرا که با این کار موفقیتی حاصل نمی‌شود. هندبال ایران از پتانسیل  و ظرفیت خوبی برخوردار است و باید خانواده هندبال به موفقیت این رشته کمک کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد