hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دلخوری مجدد برد پیت از آنجلینا جولی

دلخوری مجدد برد پیت از آنجلینا جولی

برد پیت که اخیرا از آنجلینا جولی جدا شده و دعوی حقوقی را بر سر حضانت فرزندان آغاز کرده، اعلام کرده که از اقدام جولی در کشیدن مسأله حضانت کودکان به افکار عمومی و رسانه‌ها دلخور است.
وکیل برد پیت گفته که او می‌خواهد این دعوی حقوقی بی‌سروصدا و در آرامش کامل حل‌وفصل شود. برد پیت درحال حاضر به همراه ٦ فرزندش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او گفته است از این‌که می‌بیند فرزندانش نیز مجبور هستند بخشی از این دعوی حقوقی میان او و همسر سابقش باشند، غمگین می‌شود.
گفته می‌شود حتی باوجود این‌که این دو درخصوص حضانت فرزندان توافقات اولیه‌ای داشته‌اند، اما باز هم برای این‌که این پرونده ختم شود، هر دو راه درازی در پیش دارند.
چندی پیش آنجلینا جولی در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌ها مدعی شده بود که برد پیت از پرداخت هزینه نگهداری فرزندانشان خودداری می‌کند. این سخنان جولی با واکنش برد پیت مواجه شده و او اعلام کرد که تمام هزینه‌ها را طبق برنامه تاکنون پرداخت کرده است. آنجلینا و برد پیت بر سر چگونگی بزرگ کردن فرزندانشان با هم اختلاف داشتند، طوری که آنجلینا مدام پیت را به خاطر روش اشتباهی که برای کودکانشان در پیش گرفته بود، سرزنش می‌کرد.
 اگرچه موضوع فرزند، یکی از اختلافات اصلی آنها بود، اما اختلاف‌نظرهای زیادی بر سر موضوعات دیگر نیز داشتند. به‌عنوان مثال مسأله سیاست، از دیگر موضوعاتی بود که بارها میان آنها اختلاف شدید انداخت. آنها حتی نمی‌توانستند سر برنامه‌های زندگی‌شان با هم به تفاهم برسند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد