hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری ناپیوسته

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری ناپیوسته

سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون دکتری ناپیوسته، فردا به پایان می رسد.
فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، درباره آخرین آمار دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه کنکور دکتری گفت: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹  از دیروز دوشنبه، ۶ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ، ۸ مرداد ادامه دارد.
زرین آمیزی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون  برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان به چهار روش (جستجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی) می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
او با بیان اینکه تعداد کل داوطلبان کنکور دکتری ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر است، افزود: بر اساس آخرین آمار تا امروز سه شنبه، ۷ مرداد تعداد ۸۹ هزار و ۹۰۹ نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌اند. کنکور دکتری ناپیوسته بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در روز  پنج شنبه، ۹ مرداد برگزار خواهد شد.  
سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی خود می‌توانند امروز و فردا ( ۷ و ۸ مرداد) به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.
زرین آمیزی تاکید کرد: همه داوطلبان آزمون دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ لازم است از امروز (سه‌شنبه، ۷ مرداد) به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند. داوطلبان باید پرینت گواهی سلامت صادر شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد