hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اصفهان از استان‌های پیشرو در آموزش مباحث قرآنی است

اصفهان از استان‌های پیشرو در آموزش مباحث قرآنی است

مهدی اخوان صباغ، رئیس دارالقرآن کشور سفر استانی خود را به استان اصفهان با زیارت از گلستان شهدا، مقبره علامه مجلسی و مزار شهید حججی شروع کرد. 

مهدی اخوان صباغ، رئیس دارالقرآن کشور سفر استانی خود را به استان اصفهان با زیارت از گلستان شهدا، مقبره علامه مجلسی و مزار شهید حججی شروع کرد. او ضمن بازدید از مراکز قرآنی این استان فعالیت‌های آنان را موردبررسی و تحلیل قرار داد و به بررسی مشکلات مؤسسات قرآنی پرداخت.

وی همچنین با طرح‌های مختلف و ابداعی مؤسسات قرآنی آشنا شد و آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی را برای حمایت از این طرح‌ها اعلام کرد. گفت‌وگو و تبادل نظر با مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان یکی دیگر از برنامه‌های سفر رئیس سازمان دارالقرآن کشور به استان اصفهان بود.

رئیس دارالقرآن کشور در بازدید از مراکز قرآنی ضمن اشاره به ظرفیت این استان در حوزه علوم قرآنی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ منابع انسانی و سخت‌افزاری استان اصفهان این توانایی وجود دارد که این استان در بخش آموزش قرآن کریم به اقشار مختلف مردم همچون سایر امور پیشگام باشد.

مهدی اخوان صباغ ادامه داد: در این بازدید از نزدیک با مسائل و مشکلات مؤسسات قرآنی آشنا شدیم و فعالیت‌های آن‌ها را ارزیابی کردیم. استان اصفهان همواره از استان‌های پیشرو در حوزه آموزش مباحث قرآنی در سطح کشور محسوب می‌شود. خوشبختانه برنامه‌ریزی مدیران مؤسسات قرآنی استان نیز در بخش مباحث قرآنی قابل‌تحسین است و ما نیز هرگونه حرکت سازنده را در این بخش حمایت خواهیم کرد. امروز آموزش قرآن نه‌تنها در سطح شهر بلکه در روستاهای دور افتاده اصفهان با کیفیت مناسب ارائه می‌گردد و اقشار مختلف مردم از کوچک تا بزرگ از آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: طرح‌های متنوع آموزشی در مؤسسات قرآنی در حال اجراست که به‌طورقطع اثرات مثبت و مفید آن برکسی پوشیده نیست. به‌طورقطع برای اینکه بتوان به زندگی سعادتمند رسید باید به سمت آموزش‌های قرآنی و اجرای آن در سطح زندگی خود بپردازیم. آموزش‌های تخصصی و کاربردی به مردم از ضروریات محسوب می‌شود؛ سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد انقلابی نیز در راستای توسعه این آموزش‌ها هرگونه اقدام لازم را انجام می‌دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد