hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری نشست جهت پیگیری آب چشمه قطری و تامین آب شرب شهرستان شاهرود

برگزاری نشست جهت پیگیری آب چشمه قطری و تامین آب شرب شهرستان شاهرود

به منظور بررسي و رفع مشكلات مربوط به اجراي باقيمانده خط انتقال آب از سرچشمه هاي قطري به شهرستان شاهرود نشستی با حضور دكتر فخري معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود ، فرماندار شهرستان علي آباد، محمد طاهري مدير عامل شرکت آبفای استان سمنان و ابراهيم باقري مدير امور آبفای شهرستان شاهرود  در شهر گرگان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، در ابتدای نشست محمد طاهري مديرعامل شرکت آبفای استان، گزارش مبسوطي از سوابق و روند اجراي پروژه و ميزان پيشرفت فيزيكي و چالش هاي پيش رو به حاضرين ارائه نمود.

 در ادامه معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود مشكلات و نيازهاي آبي شهرستان را مطرح و عنوان نمود مهمترين دغدغه و مشكل شهرستان شاهرود تامين آب شرب شهروندان است و با اشاره به اعتبارات هزينه شده و پيشرفت فيزيكي پروژه ، همكاري و تعامل بيش از پيش مسئولين در استان هاي گلستان، سمنان و شهرستان هاي شاهرود و علي آباد را در راستاي تكميل پروژه خواستار شد.

 

در خاتمه نشست فرماندار شهرستان علي آباد نيز با اشاره به مشكلات كمبود آب كشاورزي در منطقه مورد نظر مطالبی را عنوان  نمود و مقرر شد طي روزهاي آينده بازديد ميداني با حضور مسئولين ذيربط و فرمانداران دو شهر از منطقه صورت پذيرد و سپس جلسه اي  به همین منظور جهت تصميم گيري و جمع بندي فيمابين برگزار گردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد