hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > خرید ۱۰۰۰ تن گندم بذری در شهرستان گرمسار

خرید ۱۰۰۰ تن گندم بذری در شهرستان گرمسار

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار گزارشی از عملکرد این اداره در سه ماهه نخست سال ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ محمدرضا قربانی نیا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار از خرید ۱۰۰۰ تن گندم بذری در شهرستان گرمسار در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان از گندم بذری در ارقام سیوند، نارین و رخشان که در سه طبقه بذری پرورشی، مادری و گواهی شده است جهت فرآوری و آماده سازی برای کشت در سال زراعی ۹۹ خریداری شده است.

به گفته قربانی نیا از ابتدای سال تاکنون هشت هزار و ۴۰۰ تن گندم در دو مرکز خرید شرکت تعاونی کردوان و ایوان کی و حدود ۳۷ تن دانه روغنی کلزا مرکز خرید شرکت تعاونی کردوان به صورت مباشرتی از کشاورزان این شهرستان خریداری شده و شرکت تعاونی روستایی ایوانکی به صورت تضمینی اقدام به خرید حدود ۱۱۰ تن جو کرده است.

وی همچنین از تامین و توزیع ۳۹ هزار لیتر نفت سفید در این شهرستان خبر داد و افزود: درسه ماهه نخست امسال، ۱۵۵ تن کود اوره و ۱۲ هزار تن نهاده های دامی در بین کشاورزان و دامداران گرمساری تامین و توزیع شده است.

وی در ادامه افزود:‌ در مدت سه ماه ۷۴۱۲ تن از شیر تولیدی گاوداران شهرستان از سوی شبکه تعاون روستایی شهرستان گرمسار خریداری شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه این اداره با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی این شهرستان در تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار نقش مهمی داشته است بیان داشت: توزیع ۳۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد، ۱۰ تن سیب و ۲۳ تن پرتقال تنظیم بازار از اقدامات این اداره در شهرستان گرمسار بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد