hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پزشکان گفتند کاری از آنها ساخته نیست/ ۹۰۰میلیون تومان هزینه کردیم

پزشکان گفتند کاری از آنها ساخته نیست/ ۹۰۰میلیون تومان هزینه کردیم

برادر محسن قاسمی گفت: متأسفانه پس از گذشت ۷ ماه، وضعیت وی تغییری نداشته و تاکنون هیچ نهاد دولتی یا خصوصی، کمک هزینه درمان به ما پرداخت نکرده اند.
مرتضی قاسمی با بیان اینکه شرایط برادرش تغییری نکرده، گفت: پزشکان گفتند کاری از ما ساخته نیست. شفا با خداست، باید او را به خانه ببرید، چون ماندن در بیمارستان با این شرایط فایده‌ای ندارد.
وی با اشاره به اینکه علیرغم پیگیری ها، هیچ حمایتی از این ملی پوش و قهرمان سابق صورت نگرفته است، گفت: بدون بیمه، هفت ماه گذشته برای درمان او حدود نهصد میلیون تومان، هزینه کردیم در حالی که هیچ ارگان، مجموعه، نهاد دولتی اعم از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی و ورزشی، صندوق حمایت از ورزشکاران و یا مجموعه خصوصی به ما کمک هزینه درمان پرداخت نکردند.
مرتضی قاسمی با اشاره به ضرب و شتم محسن بهمن ماه سال گذشته در کمپ ترک اعتیاد گفت: متأسفانه در فیلم دوربین های مدار بسته که پلیس فتا ریکاوری کرده بود، دیدیم دست و پای محسن را بسته و او را کتک می زنند. صاحبان کمپ تا یک هفته فراری بودند، پس از یک هفته خودشان را معرفی کردند. با وجود ۲ نفر شاهد، تفاسیر و مدارکی که علیه ضاربین موجود است، تاکنون اقدام موثری از سوی دادگستری بروجرد علیه ضاربین صورت نگرفته است.
وی در پایان از قوه قضاییه درخواست کرد، نگذارند خون محسن پایمال شود و ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی بروجرد استان لرستان می خواهم با تشکیل کمیسیون پزشکی مغز و اعصاب برای محسن، امکان هرگونه عمل جراحی، درمان و داروهایی که برای بهبودی او اثربخش است را بررسی کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، اواخر سال گذشته خبری ناگوار از وضعیت محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا و ملی پوش پیشین ایران در  جام جهانی کشتی فرنگی منتشر شد. این قهرمان اسبق اوایل بهمن سال ۹۸ در حالی که برای ترک اعتیاد در یکی از کمپ های شهرستان بروجرد حضور داشته در اتفاقی عجیب مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما می رود. قاسمی بلافاصله در شرایطی ناپایدار و وخیم در بیمارستان آیت‌الله بروجردی و سپس بیمارستان لاله تهران بستری می شود. وی در این مدت بارها در منزل و بیمارستان تحت درمان قرار داشته، اما به تازگی پزشکان او را جواب کرده اند تا بر خلاف نظر و توان مالی خانواده اش، وی ادامه روند درمان را در منزل دنبال کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد