hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مربی تیم ملی در بازیهای جاکارتا در حق ما اجحاف کرد/ می‌خواهم برگردم

مربی تیم ملی در بازیهای جاکارتا در حق ما اجحاف کرد/ می‌خواهم برگردم

ملی پوش سابق روئینگ گفت:می خواهم به تیم ملی برگردم و در بازیهای آسیایی مدال بگیرم و اگر در سال ۲۰۱۸ هم مدال نگرفتیم به این دلیل بود که مربی خوبی بالای سر ما نبود.
سید مسعود محمدی درباره ی رفتن خود از تیم ملی روئینگ و تصمیم  برای بازگشت مجدد بیان کرد: زمانی که جیوگا به ایران آمد از من و چند نفر از ملی پوشان قدیمی دیگر خواست به تمرین برگردیم و ما هم این کار را کردیم اما ۹ ماه مانده به بازی های آسیایی او را کنار گذاشتند. طاهر کبوتری که آن موقع کمک مربی بود خیلی ما را اذیت و تمریناتمان را جابجا کرد. قرار بود من و بهمن نصیری دو نفره سنگین وزن شرکت کنیم اما ما  را جابجا کرد و عاقل حبیبیان و محسن شادی که سبک وزن بودند را جایگزین کرد. در چهار نفره هم در حالی که شانس طلا بودیم، جای ما را در قایق تغییر داد و ما  نیز نتوانستیم  عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم و دو مدال را از دست دادیم. 
دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ ادامه داد: ما تا پیش ازاعزام به  بازی های آسیایی، تمرین قدرتی انجام می دادیم. اعتراض هم می کردیم به فدراسیون اطلاع می داد که کم کاری می‌کنیم و در نهایت سومین دوره بازی های آسیایی من بدون مدال تمام شد و از آنجا که آتش نشان هستم به سر کارم برگشتم. بزرگترین اجحاف را طاهر کبوتری به ما کرد. با فدراسیون هم در مورد مشکلات تمرین صحبت می کردیم، اما قبول نمی کردند در نهایت هم ما چوبش را خوردیم.
نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۰۷ با ناراحتی از نتایج بازی های آسیایی جاکارتا گفت: آن زمان ما و ورزشکاران خانم چندین مرتبه با خانم محمدیان معاونت ورزش بانوان  صحبت کردیم که نگذارند جیوگا برود اما قبول نکردند. ما حتی اگر آن موقع زیر نظر آقای فرزام بودیم مدال می گرفتیم.خودتان مشاهده کردید آقای فرزام به بهمن نصیری خالصانه و منظم تمرین داد و او سال گذشته مدال طلا گرفت. آن زمان فرد خوبی بالای سر ما نبود.
دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۱ در مورد تصمیم به بازگشت خود تاکید کرد: من هر روز تمریناتی دارم و آقای فرزام و قرائت هم اطلاع دارند که تمرین می‌کنم و اگر امکانش باشد می خواهم برگردم. حتی به آقای فرزام هم گفتم که اگر خوب نبودم همان ماه های اول به خانه برگردم. 
محمدی ادامه داد: من خودم را باور دارم و لیاقت گرفتن طلای بازی های آسیایی را داشتم و البته هنوز هم دارم. اگر فدراسیون حمایت کند و اردوها  نیز منظم و مداوم باشد می توانم در بازی های آسیایی مدال بگیرم. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد