hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نامجو مطلق: هر بازی برای استقلال حکم فینال دارد

نامجو مطلق: هر بازی برای استقلال حکم فینال دارد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر بازی برای ما حکم فینال دارد و امیدوارم در دیدار مقابل نساجی دست پُر از زمین خارج شویم.
مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: تیم ما در بازی گذشته برابر صنعت نفت در نبود ۶ بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشت. در آن دیدار یزدانی، غلامی، میلیچ، ریگی، بلبلی و فرشید باقری را در اختیار نداشتیم، اما سایر بازیکنان توانستند نمایش خوبی داشته باشند.

استقلال در هر بازی محکوم به برد است

او ادامه داد: استقلال در هر بازی محکوم به برد است و با هر کادر فنی یا بازیکنی این تیم باید دیدار هایش را با برد پشت سر بگذارد. در بازی با صنعت به ۲ بازیکن میدان دادیم و باید بگویم آن‌ها آینده فوتبال ما هستند و همین جوانان می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند.
نامجو مطلق درباره بازی با نساجی گفت: نساجی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان آن ها  را به خوبی آنالیز کرده ایم.کادرفنی این تیم سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند و اکثر آن‌ها سابقه حضور در تیم استقلال را داشته اند . نساجی قطعا تیم خطرناکی است و ما با شناخت بالایی که از این تیم داریم خود را آماده بازی فردا کرده ایم.

امیدوارم در بازی فردا شاهد برد و کسب سه امتیاز باشیم

مربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: نیاز اصلی تیم استقلال برد در بازی فردا است و با توجه به توصیه‌های کادر فنی و تمریناتی که پست سر گذاشته ایم، امیدوارم در بازی فردا شاهد برد و کسب سه امتیاز باشیم.۶ فینال در پیش داریم و برای اینکه بتوانیم به جایگاهی که در شأن هواداران است، برسیم باید همه بازی ها را ببریم.

کادرفنی نساجی سرمایه‌های استقلال هستند

او افزود: فکری، دین محمدی و مرفاوی سرمایه‌های استقلال هستند و من خوشحالم مربیان زیادی از مکتب استقلال در حال مربیگری در فوتبال کشورمان هستند و حضور فکری باعث می‌شود یک بازی زیبایی را فردا شاهد باشیم، اما استقلال هم به دنبال برد هست.

با بازیکنی که نظم و انضباط را رعایت نکند برخورد می‌کنیم

نامجو مطلق درباره اخراج دانشگر در تمرین روز گذشته آبی پوشان که از سوی فرهاد مجیدی رخ داد، بیان کرد: برای کادر فنی استقلال چیزی مهم‌تر از نظم و انضباط وجود ندارد. به یاد دارم در اولین روزی کاری مجیدی در استقلال، اولین صحبتش با بازیکنان این بود که من پای تمام مشکلات رخ داده خواهم ماند، اما تنها چیزی که برایم مهم خواهد بود نظم و انضباط است. مجیدی خطاب به بازیکنان در همان ابتدا گفت که از هر چیزی می‌گذرم جز نظم و انضباط؛ محمد دانشگر هم بازیکن خوبی است اما من معتقدم بازیکنان بزرگ باید در یک تیم برای جوانان الگو باشند. نظم و انضباط از همیشه در استقلال پا بر جا بوده است و هر بازیکنی که از شرایط مجیدی خارج شود با او برخورد خواهد شد.
نامجو مطلق تصریح کرد: طبق برنامه‌ای که به ما دادند برای بازی با پارس جنوبی تا پای پرواز هم رفتیم، اما به ما اعلام کردند تست بازیکنان ما مثبت شده است و این روز‌ها حرف‌هایی از پارسی‌ها می‌شنویم که جا دارد بگویم سلامت بازیکنان برای ما بسیار ارزشمند است. بازیکنان ما ناقل کرونا بودند و می‌توانستند این بیماری را به دیگران انتقال دهند.  این بازی طبق صلاح‌دید مسئولان باید تکرار شود و اگر حکمی غیر از این اگر صادر می‌شد بی انصافی بود.
مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا در نشست‌های خبری فرهاد مجیدی شرکت نمی‌کند، گفت: قطعا من اعتقاد دارم که فرهاد مجیدی باید در نشست‌ها حضور داشته باشد، ولی واو به دلیل مشکلاتی که داشت عذرخواهی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد