hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فکری: دیدار فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است

فکری: دیدار فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در آستانه بازی تیمش مقابل استقلال از بزرگان این باشگاه یاد کرد.
 محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: برای این دیدار جای بزرگانی چون منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و دیگر بزرگان خالی است. این بزرگان پس از سال‌ها حرص و جوش خوردن می‌توانستند آن بالا بازی را راحت ببینند.
وی افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم که در این چهار دیداری که انجام دادیم امتیازات خوبی کسب کردیم. از روزی که آمدیم دنبال حفظ تیم در جدول بودیم، اما خدا را شکر در چهار بازی هشت امتیاز گرفته‌ایم و به جایگاه نساجی در جدول سر و شکل دادیم. امیدواریم در آینده امتیازات بیشتری بگیریم تا تیم مشکلی برای ماندن در لیگ برتر نداشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به دیدار فردای تیمش با استقلال گفت: بازی فردای ما با استقلال یک بازی خانوادگی است. شاید برای شخص من هر نتیجه‌ای رقم بخورد، خوشحال باشم. امیدوارم به دور از مسائل حاشیه‌ای مشکل خاصی پیش نیاید و بازی خوبی از هر دو تیم ارائه شود. نتیجه بازی برای شخص خودم چه برد و چه باخت هر چیزی باشد، برنده‌اش من هستم! امیدوارم در بحث مسائل اخلاقی اتفاق خاصی نیفتد تا هم خانواده نساجی و هم استقلال خوشحال باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد