hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با "ابراهیم فیض" از پیشکسوتان این اداره کل در سرخه

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با "ابراهیم فیض" از پیشکسوتان این اداره کل در سرخه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه نشست های صمیمی با پیشکسوتان و نیروهای بازنشسته فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر سه شنبه در سرخه با "ابراهیم فیض" از نیروهای بازنشسته این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در این دیدار که ابوالفضل صادقی نژاد معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، با تجلیل از سالها تلاش و کوشش ابراهیم فیض در سنگرهای فرهنگ و هنر، پیشکسوتان را از سرمایه های این حوزه دانست.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات پیشکسوتان و نیروهای بازنشسته در توسعه فرهنگ و هنر استان، آنها را مشاوران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با گفت و گو با ابراهیم فیض در جریان فعالیت ها و تلاش های وی در دوران فعالیت در فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و سمنان قرار گرفت.
ابراهیم فیض در سال 79 به افتخار بازنشستگی نائل آمده و در 32 سال دوران کاری خود در ارشاد اسلامی تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بخش های مختلف فعالیت داشته است.
این نیروی بازنشسته در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تشریح فعالیت های خود پرداخت و گفت: در تهران در بخش فولکلور فعالیت می کرده است و در سمنان نیز در رشته تئاتر و امور نمایشی اشتغال داشته است.
علی فیض رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه فرزند این نیروی بازنشسته است و از خانواده فیض چندین نفر در فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتغال و فعالیت داشته و دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد