hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > راز جوانی با روغن آوو کادو

راز جوانی با روغن آوو کادو

در مطلب زیر برخی از خواص آووکادو برای پوست را با شما در میان می‌گذاریم.
 روغن آواکادو یکی از بهترین مواد طبیعی است که فواید بی‌شماری برای پوست دارد. این روغن در تهیه تعداد زیادی از تولیدات آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود و به پوست صورت، رطوبت و نرمی فوق‌العاده‌ای می‌بخشد.
پوستی همچون ابریشم: روغن آواکادو منبع جوانی و زیبایی پوست است، با چروک‌ها مبارزه می‌کند و به پوست حالتی ابریشمی و مخملی می‌بخشد.
روغن آواکادو برای افرادی که در مرحله پیری هستند یک پیشنهاد ایده‌آل است، این ماده شگفت‌انگیز حاوی ویتامین‌های A,D, E است که سلول‌های پوست را فعال و به آن‌ها برای نوسازی کمک می‌کند و سلول‌های پیر را از بین می‌برد.
این ویتامین‌ها باعث رطوبت پوست خشک هستند و حالتی مخملی و مرطوب به آن می‌بخشند. به علاوه آواکادو دارای خواص ضد التهابی است که با جوش‌ها و حساسیت‌های پوست مبارزه می‌کند و به پوست صورت درخشش و نشاط می‌بخشد.
در مقابل افرادی که پوست چرب دارند، بهتر است از این روغن استفاده نکنند، زیرا این روغن رطوبت بسیاری به پوست آن‌ها می‌دهد که پوست چرب به این حجم از رطوبت نیاز ندارد.
از دیگر خواص روغن آواکادو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مرطوب‌کنندگی پوست، کاهش التهاب ناشی از اگزما، جلوگیری و درمان جوش، تسریع فرآیند بهبود زخم، درمان سوختگی پوست، کاهش علائم پیری، بهبود سلامت ناخن، بهبود سلامت پوست سر.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد