hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آب در جوی‌ِ چهارباغ جاری شد

آب در جوی‌ِ چهارباغ جاری شد

مدیر پروژه‌های چهارباغ عباسی با بیان اینکه یکی از دو مخزن آبِ تعبیه‌شده برای تأمینِ آب جوی و حوض‌های چهارباغ در حال حاضر فعال‌شده است، دربارۀ زمان راه‌اندازی مخزن دوم، نصب تدریجی مبلمان چهارباغ و همچنین تذکر محترمانۀ مأموران شهرداری به شهروندانی که در محور میانی چهارباغ حصیر پهن می‌کنند یا روی نیمکت‌های آن می‌خوابند، خبر داد.
سعید سهرابی اظهار کرد: برای تأمین آب جوی و حوض‌های چهارباغ، دو مخزن آب تعبیه‌شده که اولی از میدان امام حسین (ع) تا نزدیک خیابان شیخ بهایی را پوشش می‌دهد و دومین مخزن که در میدان انقلاب قرار دارد نیز، تأمین آب قسمت‌های باقیمانده را بر عهده خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مخزن اول شروع به کار کرده ادامه داد: اکنون آب در نیمی از جوی و حوض‌های چهارباغ جاری‌شده و امیدواریم که تا هفتۀ آینده مخزن دوم نیز فعال شود.
مدیر پروژه‌های چهارباغ عباسی، خاطرنشان کرد که بعد از راه‌اندازی این مخازن اگر نقصی وجود نداشته باشد شرکت پیمانکار «نت» که طرف قرارداد شهرداری اصفهان است، وظیفۀ رسیدگی به تأسیسات، نگهداری آن‌ها و همچنین نظافت جوی‌های چهارباغ را بر عهده خواهد گرفت.
سهرابی دربارۀ نصب مبلمان چهارباغ نیز توضیح داد: فاز اول نصب مبلمان چهارباغ از میدان امام حسین (ع) تا آمادگاه است که به‌مرور انجام می‌شود و برای فاز دوم که از آمادگاه تا انقلاب است نیز هنوز تصمیم‌گیری نشده که با همین پیمانکار و همین طرح، نصب و اجرا ادامه پیدا کند یا اینکه کار به پیمانکار دیگری سپرده شود.
وی خوابیدن شهروندان بر روی نیمکت‌های جدید چهارباغ، پهن کردن حصیر در محور میانی و نشستن بر روی چمن‌ها را معضل این روزهای چهارباغ دانست و گفت: مأموران شهرداری با تذکرهای محترمانه تا جایی که بتوانند از این اقدامات ممانعت به عمل می‌آورند اما خود مردم نیز باید بدانند که شأن چهارباغ فراتر از یک پارک است و نباید وجهۀ آن را به این شکل خراب کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد