hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > 86 درصد از مطب های طرف قرارداد در استان از نسخه نویسی الکترونیکی استفاده می کنند

86 درصد از مطب های طرف قرارداد در استان از نسخه نویسی الکترونیکی استفاده می کنند


به گزارش روابط عمومی این اداره کل در دومین نشست شورای اطلاع رسانی که در مورخ 99/04/26با حضور اعضا برگزار شد مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان با بیان این مطلب افزود 129 پزشک در سطح استان طرف قرارداد با این اداره کل می باشند که از این میان 111 پزشک از نسخه نویسی الکترونیکی استفاده نموده اند.

وی با بیان اینکه 23 هزار نسخه بصورت نسخه نویسی الکترونیکی از آغاز این طرح در استان صادر شده افزود تمامی مراکز و موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در سطح استان آموزش های لازم بصورت حضوری داده شده است. دکتر ممتحن همچنین گفت آندسته از پزشکانی که 100درصد نسخ خود را بصورت الکترونیکی ثبت می کنند ظرف حداکثر یکماه طلب خود را دریافت می کنند.

   مدیرکل بیمه سلامت استان در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در خصوص ارزیابی وسع در استان گفت تعداد افرادی که در ارزیابی وسع ثبت نام کرده اند و دهک آنها مشخص شده 94/03 درصد می باشد که از این میان برای 94 درصد آنها پیامک تعیین دهک ارسال شده که 74/9 درصد این افراد در دهک های 1 تا 4 قرار گرفته اند.

 دکتر ممتحن در ادامه با اشاره به پرداخت های منظم سازمان به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد گفت در دانشگاهی دولتی- پزشکان- داروخانه ها- پاراکلینیک-درمانگاهها- بیمارستانهای غیر دولتی دانشگاهی و سطح یک روستایی هزینه درمانی موسسات مربوط به سال جاری تا اردیبهشت ماه پرداخت شده است و در خصوص مطالبات سال 98 موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در داروخانه ها- آزمایشگاه و پاراکلینیک و درمانگاهها آبان 98- پزشکان مهر98- دانشگاهی دولتی آذر 98- بیمارستانهای غیردولتی دانشگاهی بهمن98 و سطح یک روستایی اسفند 98 پرداخت شده و مابقی مطالبات به محض تخصیص اعتبار پرداخت خواهد شد.

   وی در پایان از بیمه شدگان صندوق های ایرانیان- روستائیان و بیمه سلامت همگانی به منظور برخورداری از خدمات دفترچه بیمه بطور مستمر خواست یکماه قبل از اتمام تاریخ دفترچه بیمه خود جهت ثبت نام در ارزیابی وسع به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در سطح استان مراجعه نمایند تا برای اعلام نتیجه ارزیابی وسع مشمول یکماه دوره انتظار پس از اتمام تاریخ دفترچه نشوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد