hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکزی| برقراری آرامش نسبی در هپکو

مرکزی| برقراری آرامش نسبی در هپکو

حسین بختیاری فرماندار اراک، با اشاره به آخرین وضعیت شرکت هپکو اظهار داشت: در روند کار هپکو خدا را شاکریم که یک آرامش نسبی برقرارشده است.

او افزود: به‌هرحال کارگران حقوق خود را دریافت نکرده بودند و نگرانی‌هایی درباره فعالیت شرکت وجود داشت که حق هم با کارگران بود. بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر روند در کار هپکو در اختیار سازمان خصوصی‌سازی بوده که البته یک هیئت‌مدیره جدید مستقرشده است، تجربه‌های خوبی را دارند و در روند کار تیم اجرایی خصوصی‌سازی هیئت‌مدیره را خودشان گذاشته‌اند.

او ادامه داد: یعنی در سیستم به‌گونه‌ای تعریف‌شده که مالکیت اصلی ندارد و در اصل سرمایه‌گذار اصلی گفته است که خصوصی‌سازی وکیل من است و خصوصی‌سازی مدیریت اجرایی کار را بر عهده دارد و مالک اصلی قبلی مالکیت دارد. فرماندار اراک بیان کرد: این بدان معنا است که مالک اصلی یا مالکان طرف حساب هیئت‌مدیره نیستند و در حال حاضر طرف حساب هیئت‌مدیره هپکو خصوصی‌سازی بوده و هر کاری باشد بر عهده خصوصی ساز است که درواقع یک گام از بحث قبلی عقب‌نشینی کردند. بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر با قرارداد‌های خوبی روبه‌رو هستند و بازدید‌ها گویای نتایج خوبی بوده است و در این رابطه هیئت‌مدیره فعال است و ما آینده خوب و درخشانی برای هپکو متصور هستیم و به‌رغم مشکلات موجود و تحریم و این‌ها می‌توان به آینده شرکت امیدوار بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد