hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > مستند سازی رشادتهای ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان انجام می شود

مستند سازی رشادتهای ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان انجام می شود

جلسه هماهنگی مستند سازی از رشادتهای ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان با حضور ایثارگران و خانواده شهدای این دانشگاه در تالار دانش دانشگاه سمنان برگزار شد .
معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه سمنان در این جلسه با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت : برنامه های متعددی از سوی دانشگاه سمنان به عنوان کارگروه جوانان ، دانشگاهیان ، طلاب و تشکل های استان برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نظر گرفته شده است .
دکتر بهروز گل محمدی با بیان اینکه تهیه مستند از رشادتهای شهدا و ایثارگران دانشگاه سمنان یکی از برنامه های شاخص این دانشگاه به این مناسبت است، خواستار همکاری ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان با اعضای کمیته مستند سازی در این خصوص با ارائه خاطرات ، عکسها و لوازم مربوط به آن دوران شد .
دکتر گل محمدی اظهار داشت : مستندات تهیه شده ساماندهی و در قالب کتابی منتشر خواهد شد .
دکتر فرزین یغمایی معاون اداری مالی دانشگاه سمنان هم با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت : در زمینه مستند سازی کارهای ارزشمندی در حوزه دفاع مقدس انجام شده است که جای مستندی از رشادت ها و قهرمان پروری های ایثارگران دانشگاه سمنان در این دوران خالی است که می تواند خروجی این مستندات در قالب فیلم ، کتاب و ... کاربردی شود .
دکتر داوود فیض مسئول کمیته مستند سازی شهدا و ایثارگران دانشگاه سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه سمنان دارای 86 ایثارگر است افزود : از این تعداد 59 ایثارگر مشغول به کارند ، 17 نفر  بازنشسته شدند  ، 10نفر ( شامل 7 دانشجو ، دو کارمند و یک شهید گمنام )  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .
دکتر داوود فیض خواستار همکاری خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه با کمیته مستند سازی شد و گفت : انجام این کار گامی در جهت انتقال پیام جبهه و جنگ و دفاع مقدس به نسل فعلی و نسل آینده خواهد شد .
دکتر خیرالدین از روسای قبلی دانشگاه سمنان و از ایثارگران هم در این جلسه گفت : باید در چگونگی انتقال و روایت خاطرات  و مستندات نوآوری به خرج داد و مطابق با سلیقه نسل جوان کار شود تا اثر گذاری لازم را داشته باشد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد