hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > پایان تیر، مهلت ثبت نام کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای دارای کد بیمه کارگاهی درسامانه کارا

پایان تیر، مهلت ثبت نام کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای دارای کد بیمه کارگاهی درسامانه کارا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اعطای تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر گفت: صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای دارای کد بیمه کارگاهی تا پایان تیر برای ثبت نام و استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر، تسهیلات حمایتی ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است، افزود: این تسهیلات ۱۲ درصدی در سه سقف پرداخت می‌شود.
وی یادآور شد: کارفرمایان دارای کد گارگاهی به ازای هر کارمند یا کارکن شاغل در بنگاه ۱۶ میلیون تومان؛ کارفرمایان خویش‌فرما هشت میلیون تومان و آزادکاران فاقد بیمه شش میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده و متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.
صاحبان کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که دارای کد بیمه کارگاهی هستند تا پایان تیرماه مهلت دارند درخواست تسهیلات از طریق سامانه کارا ارائه و ثبت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد