hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > کشف 161 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

کشف 161 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 161 کیلو گرم تریاک دپو شده در عملیات مشترک با پلیس استان خراسان جنوبی خبرداد.
سرهنگ "عباس نادعلی" اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی اقدام اطلاعاتی گسترده بر روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر در سطح کشور از جابه جایی و انتقال محموله مواد مخدر توسط گروهی از فعالان این حوزه مطلع شدند.

 وی افزود: پلیس در ادامه تحقیقات و بررسی های تخصصی خود مشخص کرد سوداگران مرگ این بار با استفاده از موتورسیکلت قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان سیستان و بلوچیستان به استان خراسان جنوبی را دارند.

سرهنگ نادعلی با اشاره به هماهنگی های لازم قضائی و همراهی ماموران انتظامی استان مقصد گفت: تیم عملیاتی پلیس در شامگاه گذشته محور های استان خراسان جنوبی را تحت کنترل خود درآورده اند.

این مسئول انتظامی از کشف 161 کیلوگرم تریاک دپو شده در منطقه کویری شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: قاچاقچیان با جاساز این مواد قصد انتقال آن در زمان مناسب را داشته اند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی پلیس در این ایام به منظور ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی گفت: مبارزه با معضل اعتیاد و قاچاق موادمخدر یکی از ماموریت های اصلی پلیس است که تمامی رده ها به نوعی درگیر آن هستند و با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی در این راستا اجرای ماموریت می کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد