hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > جشنواره رضوی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه است

جشنواره رضوی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه است

رئیس خانه کارگران شاهرود برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، نشست حسن ایرانمهر، رئیس خانه کارگران شاهرود با سید ابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود با محوریت برگزاری دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی برگزار شد.
حسن ایرانمهر رئیس خانه کارگران شاهرود به نقش کلیدی و تأثیرگذار کتابداران در فرهنگ عمومی مردم اشاره کرد و بیان داشت: نقش اصلی کتابداران ارائه خدمات مناسب به جامعه اهل مطالعه به‌ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان در کتابخانه‌های عمومی است.
وی کتاب را موجب شکوفایی فرهنگ جامعه دانست و اظهار داشت: کتاب و کتاب‌خوانی از مؤلفه‌های پیشرفت یک جامعه محسوب می‌شود و هر جامعه‌ای برای رسیدن به پیشرفت باید از دروازه کتاب و فرهنگ عبور کند.
رئیس خانه کارگران شاهرود برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات با معرفی کتاب‌های خواندنی می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در جذب مردم به کتاب‌خوانی باشد.
در ادامه سید ابراهیم موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از تلاش کارگران در جامعه گفت: خدمت به این قشر زحمت‌کش باعث افتخار است.
وی بابیان اینکه خانواده‌ها و علاقه‌مندان در گروه‌های مختلف سنی می‌توانند با حضور در جشنواره، از این فرصت بهترین استفاده را برای مطالعه مفید و آشنایی هرچه بیشتر با سیره امام رضا (ع)، امام هادی (ع)، حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) ببرند خاطرنشان کرد: گام برداشتن برای برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توفیق است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد