hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر تلاش بیشتر برای فرهنگ سازی استفاده از ماسک توسط مردم

تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر تلاش بیشتر برای فرهنگ سازی استفاده از ماسک توسط مردم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر لزوم توجه به پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: مقابله با این ویروس خطرناک نیازمند همراهی همه به خصوص جامعه فرهنگ و هنر و رسانه است تا تلاش ها برای قطع زنجیره شیوع آن نتیجه بخش باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشستی با معاونان و برخی از کارشناسان این اداره کل تصریح کرد: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی به ویژه در مراکز فرهنگی، هنری و رسانه ای که جنبه های فرهنگ سازی در جامعه دارند بیشتر باید مورد توجه و اجرا باشد.
وی با اشاره به نزدیکی سمنان به تهران و شیوع دوباره این ویروس در تهران گفت: به فاصله کمی پس از تهران احتمال گسترش شیوع ویروس کرونا در این استان نیز وجود دارد و اگر زنجیره انتقال کرونا قطع نشود شاهد شرایط سختی در استان سمنان خواهیم بود.
فلاح با تاکید بر نقش و جایگاه فرهیختگان ، هنرمندان، اهالى رسانه و فعالان فضای مجازی گفت: این افراد باید با تلاش برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، مردم ر با خطرات این امر آشنا و برای مقابله با ویروس کرونا از آن دعوت نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از ‌رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های مکتوب و هنرمندان و فرهیختگان استان به دنبال شروع مجدد بحران شیوع کرونا خواست تا در آگاهی بخشی، آموزش و جلب مشارکت مردم در مراقبت های فردی و فاصله گذاری اجتماعی و به خصوص استفاده از ماسک فعالیت های گسترده فرهنگی و خبری انجام دهند .
فلاح، با تشکر از تلاش های گذشته فعالان خبری و رسانه ای استان سمنان در مقابله با ویروس کرونا و اطلاع رسانی در این زمینه متذکر شد:  اصحاب هنر و رسانه همواره در خط مقدم اطلاع رسانی قرار داشته و نقش خود را نسبت به مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری و صیانت از سلامت مردم به خوبی ایفا کرده اند .
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ‌با قدردانی مجدد از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، هنرمندان و فرهیختگان این استان، تاکید کرد: همچنان باید با قدرت و گستردگی، مسیر همراهی در مبارزه با ویروس کرونا را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، استفاده از ماسک، تا شکست کامل آن ادامه دهند تا شاهد رفع کامل،کم هزینه از این بحران و بازگشت به شرایط عادی در کمترین زمان باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد