hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > مسائل و مشکلات تسهیلات واحدهای تولیدی استان سمنان برطرف می شود

مسائل و مشکلات تسهیلات واحدهای تولیدی استان سمنان برطرف می شود

مدیر عامل بانک ملی کشور گفت: مسائل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان سمنان در خصوص تسهیلات مالی مطرح شد که بررسی، رسیدگی و برطرف خواهد گردید.
حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی کشور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان سمنان در‌ محل سالن جلسات ساختمان مرکزی بانک ملی کشور با اشاره به جلسه بررسی و رسیدگی به برخی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی عقاب افشان سمنان، خودرو سازی فردا سمنان، ذوب آهن شاهرود و شرکت داروسازی فردوس آرا شاهرود و شرکت آریا ترانسفو با حضور صاحبان این واحدها، گفت: درخواست هایی از سوی مدیرعامل واحد تولیدی عقاب افشان در خصوص دریافت تسهیلات در قالب ستاد تسهیل و تبصره ۱۸، مطرح شد که مساعدت لازم در این خصوص و تامین نقدینگی این واحد از سوی بانک ملی انجام می گیرد.
وی همچنین با بیان اینکه شرکت در حال احداث ذوب آهن شاهرود، یکی از طرح های مطلوبی است که مشکلاتی در خصوص تامین نقدینگی این واحد در این جلسه مطرح شد، خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش سرمایه گذار ، طرح ذوب آهن شاهرود در حال حاضر بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس دستورالعمل و آیین نامه جدید در خصوص حمایت از طرح های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد، در خصوص تسهیلات مورد نیاز این واحد نیست مساعدت خواهد شد.
حسین زاده در ادامه سخنان خود در خصوص درخواست شرکت در حال احداث ذوب آهن شاهرود گفت: اقدامات کارشناسی و گزارش ها در خصوص این طرح نهایی شده و طی هفته آینده تمامی اقدامات بانکی در راستای پرداخت تسهیلات مورد نیاز این واحد در کمیته های مرتبط با این موضوع در بانک تصویب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
وی بیان داشت: مباحث و مشکلات حقوقی و بانکی شرکت داروسازی فروس آرا شاهرود نیز در این جلسه مطرح شد که مساعدت و دستورات لازم در خصوص ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات و همچنین مرتفع شدن مسائل حقوقی این واحد با بانک ملی، انجام می شود.
مدیر عامل بانک ملی کشور در پایان سخنان خود اظهار داشت: مباحث و مشکلات شرکت خودروسازی فردا نیز در خصوص افزایش نقدینگی و دریافت تسهیلات سرمایه در گردش بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در این جلسه مطرح و بررسی شد که در صورت اصلاح صورت های مالی این واحد، مساعدت های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد