hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن اوقاف سمنان ۲۴ مرداد برگزار می‌شود

آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن اوقاف سمنان ۲۴ مرداد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۲۴ مردادماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
به گزارش ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، عباس حاجی اظهار کرد: این مرحله از آزمون به‌صورت استانی و همزمان با سایر استان‌ها برگزار می‌شود. وی افزود: در این رشته ۶۴ نفر از شهرستان‌های استان و در حوزه‌های مختلف شرکت کرده و به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: به‌منظور حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، آزمون در حوزه‌های مختلف و در هر یک از شهرستان‌ها به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: آزمون کتبی شرکت‌کنندگان در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.
حاجی گفت: آزمون کتبی مربوط به شرکت‌کنندگان شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه محل برگزاری آزمون کتبی شهرستان شاهرود مسجد امام حسن عسگری (ع) است، اظهار کرد: آزمون کتبی شهرستان دامغان در امامزادگان عبدالعالی و عبدالمعالی (ع) و مسابقات بخش بسطام نیز در محل امامزاده محمد (ع) بسطام برگزار می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد