hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دعوت از مسوولان آموزشگاههای آزاد هنری برای استفاده از تسهیلات کرونایی با ثبت نام در سامانه کارا

دعوت از مسوولان آموزشگاههای آزاد هنری برای استفاده از تسهیلات کرونایی با ثبت نام در سامانه کارا

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از روسای آموزشگاههای ازاد هنری این استان خواست تا برای بهره مندی از تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل دلآرام روزیکشنبه گفت: مسوولان آموزشگاه های آزاد هنری استان سمنان می توانند برای  ثبت نام تا پایان تیر ماه به سامانه کارا مراجعه نمایند .
وی میزان این تسهیلات را 60 تا 80 میلیون ریال بیان کرد و اظهار داشت: کارمزد این تسهیلات 12 درصد است.
دلآرام  خاطرنشان کرد:  ثبت‌نام هنرمندان فاقد کارگاه و بیمه از این هفته آغاز شده است و با توجه به اختصاص تسهیلات 60 تا 80 میلیون ریالی به این گروه و تنفس سه ماهه و بازپرداخت دو ساله، فعالان هنری و آموزشگاهها می توانند از این تسهیلات کمک استفاده نمایند.
وی ادامه داد: تسهیلات مذکور در سه سطح شامل تسهیلات 160 میلیون ریالی ویژه کارفرمایان دارای کد کارگاهی و به ازای هر نفر تحت اشتغال در بنگاه تحت پوشش 80 میلیون ریال، 80 میلیون ریالی کارفرمایان خویش فرما و 60 میلیون ریالی فعالان فرهنگی و هنری آزاد فاقد بیمه پرداخت می شود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اختصاص این تسهیلات را برای کمک به جبران بخشی از خسارات ناشی از ویروس کرونا که منجر به توقف فعالیت هایفرهنگی هنری شد صورت گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد