hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > طبقات مازاد هتل آریانا شمیرانات باید تخریب شود

طبقات مازاد هتل آریانا شمیرانات باید تخریب شود

استاندار تهران گفت: هتل آریانا شمیرانات ۳ طبقه مازاد بر پروانه ساخت دارد که حکم قضایی مبنی بر تخریب آن قطعی است و قابل بخشش نیست.
«انوشیروان محسنی بندپی» عصر شنبه در جلسه کارگروه کاهش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری که در محل استانداری تهران برگزار شد گفت: برای استانداری و دستگاه قضایی محرز شده که ۳ طبقه از هتل آریانا خارج از ضوابط احداث شده است.
استاندار تهران ادامه داد: در خصوص نحوه اجرای این حکم دستگاه قضایی به مالک این اجازه را داد که خودش این ۳ طبقه مازاد را تخریب کند اما اجرای این حکم تخریب با تاخیر مواجه شده است.

طبقات مازاد هتل آریانا شمیرانات باید تخریب شود

در این جلسه مالک این هتل اعلام کرد که بدلیل نوع مصالح و سازه بکار رفته این هتل امکان تخریب ۳ طبقه مازاد این هتل وجود ندارد که استاندار تهران اعلام کرد: طبق نظر کارشناسی مرکز مطالعات زمین وزارت مسکن و شهرسازی مشکلی برای تخریب وجود ندارد.
استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هتل سازی در ایران خیلی کم صورت گرفته و سرمایه گذاری زیادی برای ساخت هتل انجام نشده است خاطرنشان کرد: ساخت هتل به جذب گردشگر در کشور کمک می کند و از مالک هتل درخواست می شود هر چه زودتر این تخلف ساختمانی را رفع کند تا شاهد افتتاح این هتل باشیم.
به گزارش ایرنا، مجوز هتل آرینا در ۱۰ طبقه صادر اما ۱۳ طبقه ساخته شد که پس از اخذ رأی قطعی تخریب از دیوان عدالت اداری از اواخر اردیبهشت سال گذشته حکم تخریب طبقات غیرمجاز آن صادر شد.
این هتل در حاشیه رودخانه جاجرود در حال ساخت است.
همچنین در ادامه جلسه کارگروه کاهش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری که به ریاست استاندار تهران برگزار شد به مشکلات هتل در دست احداث هرمس در بلوار آفریقای تهران نیز رسیدگی شد.
رسیدگی به مشکلات صنف قالیشویان شهر ری و همچنین بررسی درخواست مجتمع تجاری، گردشگری و تفریحی بازی نو شهرستان ملارد از دیگر موضوعات این جلسه بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد