hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > کانال‌های منتسب به امامزادگان استان سمنان در فضای مجازی خوش درخشیدند

کانال‌های منتسب به امامزادگان استان سمنان در فضای مجازی خوش درخشیدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با عنایت به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و ایجاد برخی از محدودیت‌ها ازجمله ممنوعیت برگزاری تجمعات و برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه، نسبت به متمرکز نمودن فعالیت‌های فرهنگی در کانال‌هایی منتسب به امامزادگان در فضای مجازی اقدام شد و اعضای مراکز افق و مبلغین فعال در کانال‌های امامزادگان استان سمنان خوش درخشیدند.
به گزارش ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: یکی از مهمترین ابعاد مأموریتی ما در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف سال در کنار فعالیت‌های اجتماعی است.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌هایی در سطح کشور، هیئت‌امنای بقاع متبرکه در کنار بسیاری از خیرین و گروه‌های جهادی علاوه بر تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، نسبت به تأمین بسته‌های ارزاق و معیشتی جهت کمک به نیازمندان اقدام کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این امر باعث نشد که از مأموریت‌های فرهنگی خود غافل شویم و در کنار این برنامه‌ها و اقدامات، نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف بدون حضور مردم و به‌صورت مجازی بر بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام شد.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هدایت و راهبری کانال‌های منتسب به امامزادگان در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت اعضای مراکز افق امامزادگان، روحانیون بومی مستقر در بقاع متبرکه و مبلغین مستقر در قم بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی اظهار کرد: بر اساس بررسی و تحلیل انجام‌شده توسط اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، حدود ۳۳۰۰ نفر مخاطبین کانال‌های منتسب به امامزادگان استان سمنان هستند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تحلیل، مدیران کانال‌های امامزادگان استان ۹۴ درصد با تبلیغ مجازی آشنایی دارند و درمجموع کانال‌های امامزادگان استان از وضعیت بسیار خوبی در سطح کشور برخوردارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد