hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رونمایی از پوستر طرح ملی "سه شنبه های تکریم" در سمنان

رونمایی از پوستر طرح ملی "سه شنبه های تکریم" در سمنان

آیین رونمایی از بند "سه شنبه های تکریم" با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این مراسم با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و حجت الاسلامی سیدعلی موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در مسجد حضرت ابراهیم بن رسول برگزار شد.
طرح سه شنبه های تکریم از برنامه های شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد است که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.
در این برنامه که با محوریت مساجد برگزار می شود تا هفته دفاع مقدس امسال سه شنبه شب ها، آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا و قدرشناسی از ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر دفاع مقدس در نقاط شهری و روستایی استان سمنان برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با قدرشناسی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت: طرح سه شنبه های تکریم دو هفته زودتر از سایر نقاط در استان سمنان آغاز شده است.
کانون های فرهنگی و هنری مساجد به پاس چهلمین سالگرد دفاع مقدس دو عنوان برنامه شاخص شامل سه شنبه های تکریم و نیز رویداد "روح مقاومت" را در برنامه دارد که  رویداد ملی و بین المللی "روح مقاومت" با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و نیز ارائه روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در چهار قالب و در فضای مجازی به صورت مسابقه اجرا می شود.
این رویداد مشتمل بر بخش‌های صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس ‌نوشت و پادکست از وصیت‌نامه شهدا است که در پایان این مسابقه از 40 اثر ملی و 20 اثر بین المللی به عنوان آثار برگزیده تجلیل خواهد شد. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد