hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اجرای 14 برنامه تجلیل از شهدا و خانواده معظم شهیدان در طرح ملی سه شنبه های تکریم در استان سمنان

اجرای 14 برنامه تجلیل از شهدا و خانواده معظم شهیدان در طرح ملی سه شنبه های تکریم در استان سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان از برگزاری 14 برنامه در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در این استان خبر داد.
حجت الاسلام سیدعلی موسوی در آیین افتتاحیه طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد حضرت ابراهیم ابن رسول (ع) سمنان افزود: این برنامه ها تا هفته دفاع مقدس که مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است در نقاط شهری و روستایی برگزار خواهد شد.
وی با بیان این طرح با محوریت مساجد برگزار می شود گفت: در طرح سه شنبه های تکریم با حضور نمازگزاران و ائمه جماعات مساجد از خانواده شهدای شهرها و روستاهای این استان تجلیل می شود.
موسوی ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم در تمام شهرستانهای استان سمنان برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دو برنامه شاخص را در دستور اجرا دارند اظهار داشت: علاوه بر طرح سه شنبه های تکریم برگزاری رویداد ملی و بین المللی "روح مقاومت" نیز در قالب مسابقه و مبتنی بر تولید محتوی از وصایای شهدا در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.
در این مراسم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان حضور داشتند از پدر شهید مدافع حرم "محمد طحان" تجلیل شد.
رویداد ملی و بین المللی "روح مقاومت" با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و نیز ارائه روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در چهار قالب و در فضای مجازی به صورت مسابقه اجرا می شود.
این رویداد مشتمل بر بخش‌های صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس ‌نوشت و پادکست از وصیت‌نامه شهدا است که در پایان این مسابقه از 40 اثر ملی و 20 اثر بین المللی به عنوان آثار برگزیده تجلیل خواهد شد. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد