hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری 120 جلسه مشاوره تخصصی برای شرکتهای دانش بنیان استان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

برگزاری 120 جلسه مشاوره تخصصی برای شرکتهای دانش بنیان استان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

120 جلسه مشاوره تخصصی برای شرکتهای دانش بنیان استان ، با حضور مشاوران معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری  در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه برگزاری جلسات مشاوره تخصصی با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد گفت : در مجموع حدود 40 شرکت دانش بنیان که بیشتر آنها از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بودند از مشاوره های تخصصی ، مشاوران الوبیزنس از کارگزاران توانمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شدند .
دکتر رضا کی پور با اشاره به اینکه این جلسات مشاوره با هدف توسعه کمّی و کیفیِ کسب و کار فناوران و دستیابی به فناوری پویا و رقابت پذیر برگزار شد تصریح کرد : خدمات مشاوره ای ارائه شده به شرکتهای دانش بنیان در زمینه‌های بازاریابی و فروش، صادرات و واردات، بیمه و مالیات، تأمین مالی و سرمایه گذاری، توسعه کسب و کار، منابع انسانی و امورحقوقی و ثبتی بود .
وی اضافه کرد:  در مجموع 120 جلسه مشاوره توسط مشاوران به شرکت‌های فناور استان سمنان در مدت سه روز ارائه و نماینده هر یک از شرکت‌های فناور به صورت اختصاصی با مشاور مربوطه سؤالات و ابهامات خود را مطرح کردند.
دکتر کی پور با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مشاوره برای توانمندسازی فناوران گفت: برگزاری هدفمند و برنامه ریزی شده مشاوره های عمومی و تخصصی توسط پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای شرکت های فناور، یکی از اولویت های این پارک علم و فناوری است و نتیجه ارزشمند آن جهش شرکت های فناور در تولید محصولات دانش بنیان خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد