hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سه جشنواره شاخص در حوزه هنرهای تجسمی در استان سمنان برگزار می شود

سه جشنواره شاخص در حوزه هنرهای تجسمی در استان سمنان برگزار می شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تشکیل جلسه خانه تجسمی در سمنان خبر داد و گفت: برگزاری سه جشنواره شاخص درحوزه هنرهای تجسمی در برنامه برگزاری امسال قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل دلآرام در اولین نشست خانه تجسمی استان سمنان افزود: برگزاری جشنواره هنرهای مفهومی رضوی با عنوان "آهوان" سومین جشنواره هنرهای محیطی در مهدیشهر و جشنواره طراحی و عکاسی روستای محمدآباد شهرستان میامی از برنامه های امسال است.
در این نشست با بررسی برنامه های مصوب و نیز پیشنهادهای استانی و فراستانی حوزه تجسمی، اعضا به بیان دیدگاههای خود در خصوص این برنامه ها پرداختند.
در اولین نشست خانه تجسمی استان سمنان که در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد با بحث در خصوص استفاده از ظرفیت برنامه ها و نیز برنامه ریزی لازم برای برگزاری این جشنواره ها و دیگر برنامه ها در حوزه هنرهای تجسمی مقرر شد: انجمن های مجری این جشنواره ها، آیین نامه اجرایی را تدوین و پس از مشورت لازم به معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ارائه دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد