hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دفتر انجمن سینمای جوانان استان سمنان یکی از انجمن های ممتاز کشور شناخته شد

دفتر انجمن سینمای جوانان استان سمنان یکی از انجمن های ممتاز کشور شناخته شد

دفتر انجمن سینمای جوانان استان سمنان به دلیل توسعه عملکرد و فعالیت های مختلف آموزشی، تولیداتی و نیز توسعه فضای فیزیکی به عنوان یکی از دفاتر ممتاز انجمن سینمای جوانان کشور شناخته شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان روز سه شنبه گفت: ممتاز شناخته شدن این دفتر در نامه ای از سوی سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران اعلام شده است.
سعید خجسته پور گفت: در این نامه که یازدهم تیر به دفتر سمنان ارسال شده است آمده است: دفتر سینمای جوانان استان سمنان در درجه بندی جدید دفاتر سینمای جوانان کشور به عنوان دفتر ممتاز کشوری انتخاب شده است.
وی متذکر شد: ممتاز شدن دفتر سمنان مزایای مختلفی از جمله انجام حمایت های تجهیزاتی، حمایت های کیفی از مربیان و هنرجویان مستعد، حمایت و پشتیبانی آموزشی و موارد مشابه را به دنبال دارد.
خجسته پور، کسب این موفقیت را حاصل تلاش های گسترده در انجمن سینمای جوانان استان سمنان از نظر فعالیت های آموزشی، تولیدات سینمایی، برپایی نمایشگاهها و نیز هفته های فیلم و عکس دانست و گفت: انجمن سینمای جوانان استان سمنان به همراه دفتر دامغان از سال 97 تاکنون موفق به تولید و ارائه 95 عنوان فیلم کوتاه شده است.
وی یادآور شد: این فیلم های کوتاه شامل فیلم هنرجوئی، فیلم اولی، نیمه حرفه ای و حرفه ای است.
وی دفتر سینمای جوانان دامغان را از بزرگترین دفاتر شهرستانی سینمای جوانان کشور دانست و اظهار داشت: این دفتر در این مدت 65 گواهینامه صادر کرده است که در کشور بی نظیر است و در مجموع همراه با دفتر سینمای جوانان سمنان بیش از 90 گواهینامه صادر شده است.
خجسته فر، همکاری در برگزاری پنج جشنواره از جمله جشنواره فیلم مهر محرم، فیلم جوان برنا و برگزاری دو هفته فیلم و عکس را از سایر اقدامات انجمن سینمای جوانان استان سمنان برشمرد و اظهار داشت: برگزاری 12 کارگاه تخصصی و چهار اردوی تخصصی عکس به همراه هشت نمایشگاه تخصصی عکس از جمله نمایشگاه عکس سکوت از حوادث سیل لرستان، نمایشگاه رونق تولید و ... از دیگر فعالیت های این انجمن بوده است.
وی شمار فارغ التحصیلان انجمن سینمای جوانان استان سمنان تاکنون را قریب دو هزار نفر بیان کرد و گفت: این انجمن هم اکنون 55 هنرجو را تحت پوشش دارد.
رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان توسعه فضای فیزیکی این انجمن را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: ایجاد سه گالری جدید نیز از جمله این فعالیت ها است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد