hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از۲۲۰۰ عنوان برنامه در فارس اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌ آموزی فارس:

هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از۲۲۰۰ عنوان برنامه در فارس اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌ آموزی فارس از برگزاری بیش از۲۲۰۰ عنوان برنامه در مدارس استان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

کاظم اسماعیل‌شعار دوشنبه هفتم مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هویت بسیج دانش‌آموزی اجرای بخشی از اقدامات فرهنگی آموزش و پرورش با مشارکت دانش‌آموزان در مدارس است، گفت: دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می‌دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته‌اند،

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس گفت: یکی از بهترین راهکار‌ها در مواجهه با آن‌ها و با سبک زندگی سکولار غربی، تربیت نیرو‌های جوان متعهد و ارایه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است.

اسماعیل شعار رویکرد دانش‌آموزان بسیجی را بر محور تشکیلات و تربیتی دانست و گفت: بیش از۲ هزارو ۲۰۰ عنوان برنامه در مدارس استان در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس گفت: اولین برنامه این هفته اعزام روزانه بیش از ۲هزار نفر از دانش‌آموزان به نمایشگاه اقتدار در دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید دانش آموز استان در نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان شیراز است.

اسماعیلی شعار با بیان اینکه همایش نسل سلیمانی ویژه دانش‌آموزان بسیجی در ۹۰ مدرسه در استان انجام می‌شود، اضافه کرد: دراین هفته تجلیل از دانش‌آموزان نخبه بسیجی را نیزخواهیم داشت .

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس از برگزاری پویش دانش آموزی تحت عنوان "جاسوس خانه" در مدارس استان فارس خبرداد و ادامه داد: دراین پویش دانش آموزان با اسناد لانه جاسوسی آمریکا آشنا می شوند.

اسماعلیلی شعار دیگر برنامه های این هفته را راه اندازی یک پویش جهادتبیینی عنوان کردوگفت:دراین پویش تقریباً ۱۰ سؤال تشریحی طراحی شده و دانش‌آموزان یک سؤال را انتخاب کرده و پاسخ را می‌فرستند و ما از این جواب‌ها کتابچه‌ای را طراحی می‌کنیم.

وی از برگزاری پویش چفیه‌های بهشتی در مدارس به خصوص مدارس غیر انتفاعی خبر داد و ادامه داد: از مهر ماه سال جاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در هر کلاسی برگزار شد و می‌شود و یادواره‌های مدارس را با عنوان مدرسه شهید پرور یاد می‌کنیم.

اسماعیل شعار با اشاره به اینکه رویداد ملی روایت نو در مدارس برگزار می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان راوی نمایشگاه‌های برگزار شده در مدارس می‌شوند و ما به دنبال این هستیم که تبیین‌گر در مدارس تقویت شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس از برگزاری برنامه حرم تا حرم خبرداد و گفت: برنامه‌های پیاده روی خانوادگی دانش‌آموزان در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

اسماعیل‌شعار به دیگر برنامه های این هفته نیز اشاره کرد وگفت: اکران فیلم های منتخب روز در بیش از هزار مدرسه استان از دیگر این برنامه هاست.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
آخرین اخبار مربوط به بیمه دات کام