hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > کاوه خداشناس بازیگر جدید "۷۷ ساعت"

کاوه خداشناس بازیگر جدید "۷۷ ساعت"

پس از سپند امیرسلیمانی و ارسلان قاسمی، کاوه خداشناس تازه‌ترین بازیگری است که در مسابقه تلویزیونی "۷۷ ساعت" شبکه آموزش به کارگردانی سعید ابوطالب شرکت می‌کند.
رئالیتی‌شوی جدید  سعید ابوطالب در تلویزیون، مسابقه مهارتی و ماجراجویانه‌ای است که  برای کشف خلاقیت‌ها و مهارت‌های جوانان مستعد برگزار می‌شود.
"77 ساعت" مسابقه جذابی است که شامل بخش‌های میدانی و استودیویی می‌شود و تابستان امسال توسط گروهی بزرگ تولید می‌شود تا پاییز به آنتن برسد.
شرکت‌کنندگان مسابقه با فراخوان‌هایی که منتشر شده در حال ثبت‌نام‌اند و در کنار مردم معمولی چهره‌ها نیز در این مسابقه شرکت خواهند کرد‌.
پس از سپند امیرسلیمانی و ارسلان قاسمی، حالا کاوه خداشناس به عنوان سومین بازیگر به "77 ساعت" پیوسته و غیر از دو بازیگر که به‌عنوان مجری - داور در پروژه خواهند بود، 6 چهره دیگر نیز به عنوان شرکت کننده در مسابقه حاضر خواهند شد. تیمی متشکل از تکنسین‌ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.
ابوطالب که این روزها "شام ایرانی" را در شبکه نمایش‌خانگی و  مسابقه "هفت روز و هفت ساعت" را در شبکه نسیم دارد، سال 1391 مسابقه "سرزمین دانایی" را به عنوان اولین رئالیتی‌شو در تلویزیون داشت و با "77 ساعت" تجربه مشابهی را رقم خواهد زد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد