hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و بازدید از اماکن دامی شهرستان

دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و بازدید از اماکن دامی شهرستان

در این بازدید مدیرکل دامپزشکی استان ضمن ملاقات با معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود از شرکتهای پخش دارو و مواد بیولوژیک مستقر درشهرستان و همچنین از اماکن دامی منطقه طرود از جمله ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر شمال شرق و بانک ژن اکو تیپ های شتر کشور بازدید و سرکشی به عمل آورد. وی در دیدار با مسئولین شهرستان به نقش و اهمیت واحد های دامپروری در اقتصاد کشور و لزوم حمایت از این واحد ها تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان دکتر حمید رضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان در راستای سرکشی از ادارات تابعه از اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود بازدید به عمل آورده و با پرسنل اداره شهرستان دیدار و گفت و گو نمودند

در این بازدید مدیرکل دامپزشکی استان ضمن ملاقات با معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود از شرکتهای پخش دارو و مواد بیولوژیک مستقر درشهرستان و همچنین از اماکن دامی منطقه طرود از جمله ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر شمال شرق و بانک ژن اکو تیپ های شتر کشور بازدید و سرکشی به عمل آورد.

وی در دیدار با مسئولین شهرستان به نقش و اهمیت واحد های دامپروری در اقتصاد کشور و لزوم حمایت از این واحد ها تاکید نموده و در جهت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه فعالان این حوزه دستور مساعدت و پیگیری مجدانه را وفق ضوابط و مقررات جاری به رئیس دامپزشکی شهرستان ابلاغ نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد