hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > انتخاب شرکت پاسارگاد صنعت باطری در استان سمنان بعنوان واحد برتر در صنایع کشور

انتخاب شرکت پاسارگاد صنعت باطری در استان سمنان بعنوان واحد برتر در صنایع کشور

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت پاسارگاد صنعت باطری از استان سمنان بعنوان واحد برتر ملی صنایع کشور انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، علی تشنه دل با بیان این مطلب گفت: شرکت پاسارگاد صنعت باطری تنها واحد صنعتی برتر و منتخب صنعت و معدن از استان سمنان بود که بعنوان واحد برتر ملی در صنایع کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن شد.

وی افزود: در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجلاس سران با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور ، سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت و دیگر مقامات کشوری برگزار شد، صنایع برتر کشور معرفی و از آنان تقدیر گردید که در این میان شرکت پاسارگاد صنعت باطری از استان سمنان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: شرکت پاسارگاد صنعت باطری با سرمایه گذاری بالغ بر 185 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار مستقر می باشد که در زمینه تولید اجزا و قطعات باطری فعالیت می کند.

وی اظهار داشت: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه یک هزار تن انواع لوازم و قطعات پلاستیکی وسایل نقلیه ، 3600 تن اجزا و قطعات باطری و نهصدهزار عدد انباره های سرب اسید استارتی را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۱۵۰ نفر را فراهم نماید.

علی تشنه دل ضمن تاکید بر اینکه واحدهای نمونه و برتر با ۱۲ شاخص موردارزیابی قرار می گیرند افزود: نداشتن بدهی معوق، میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی، تعداد نیروی انسانی، تحصیلات نیروها، مشتری مداری و .. . از شاخص های مورد بررسی در این ارزیابی ها می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد