hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > انسداد ۱۰۹ حلقه چاه غیرمجاز در لارستان و جویم

یک مسئول در فارس اعلام کرد:

انسداد ۱۰۹ حلقه چاه غیرمجاز در لارستان و جویم

مدیر منابع آب لارستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۹ حلقه چاه غیرمجاز، در شهرستان‌های لار و جویم پُر و مسلوب‌المنفعه شده است.

عبدالرسول امینیان گفت: طی این مدت و به ویژه در ایام گرم سال، در منطقه دیده‌بان بخش صحرای باغ لارستان، هفتاد حلقه چاه غیرمجاز پُر و مسلوب‌المنفعه شده است.

امینیان خاطرنشان کرد که از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان جویم و تعداد ۱۱ حلقه چاه غیرمجاز در سایر مناطق شهرستان لارستان پُر و مسلوب‌المنفعه شده است.

او یادآور شد که این اقدام پس از اخذ حکم و دستورات قضایی و با همکاری نیروی انتظامی و توسط گروه‌های گشت و بازرسی مدیریت منابع آب لارستان انجام شده است.

امینیان با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و مصرف بهینه آب، آگاه سازی مردم از وضعیت بحرانی منابع آبی منطقه، خطرات و پیامدهای ناشی از آن، گفت: پُر و مسلوب المنفعه شدن چاه‌های غیرمجاز به صلاح جامعه بوده و باعث کمک به نجات سفره‌های زیرزمینی آب است.

مدیر منابع آب لارستان خاطرنشان کرد: شناسایی و مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار این مدیریت خواهد بود و میرآبان فارس از هیچ کوششی برای صیانت از منابع آب دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد