hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > 52 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان تجلیل شدند

52 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان تجلیل شدند

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: 52 نفر از برگزیدگان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت این استان تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی گفت: برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت متعلق به شهرستانهای مختلف استان سمنان هستند.
وی  با بیان اینکه کلیه برگزیدگان در مجموع از حدود 80 میلیون ریال جائزه برخوردار شده اند ادامه داد: به برگزیدگان بین یک تا دو میلیون ریال جائزه نقدی تعلق گرفت که به حساب آنها واریز شد.
وی با اشاره به اهدای جوایز به برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در سال ۹۸ گفت: قبول شدگان رشته حفظ کل و نیز رشته های کتبی آزمون حائز امتیاز 100 شده اند، که مشمول جایزه بدون قرعه کشی شده و به قبول شدگان سایر رشته های آزمون نیز به قید قرعه جایزه تعلق گرفته است.

نورمحمدی با اشاره به  اهمیت ویژه رشته حفظ کل قرآن کریم افزود: در این بخش مقرر بود برای افرادی که حائز امتیاز ۱۰۰ در رشته حفظ کل شده اند، به هر نفر پنج میلیون ریال جائزه اهدا شود و به بقیه قبول شدگان این رشته نیز به هر نفر دو میلیون ریال تعلق بگیرد.

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در سال 99 در خصوص مراحل ثبت نام و برگزاری آن در آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد