hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اعلام مناسبت های هفتگی توسط روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دستگاههای اجرایی استان سمنان

اعلام مناسبت های هفتگی توسط روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دستگاههای اجرایی استان سمنان

مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای برنامه اعلام مناسبت های فرهنگی، تاریخی و اجتماعی به روابط عمومی دستگاههای اجرایی این استان به صورت هفتگی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، زهرا پورکلهر روز شنبه اظهار داشت: این اقدام با هدف توسعه فرهنگ عمومی و نکوداشت شایسته مناسبت های تاریخی و فرهنگی ملی مصوب شورای عالی انقلاب اسلامی اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه این مناسبت ها در قالب نامه ای پنجشنبه هر هفته در اختیار مدیران روابط عمومی دستگاههای مختلف اجرایی استان سمنان قرار می گیرد افزود: در این نامه از دستگاهها خواسته می شود اقدامات متناسب را به صلاحدید خود انجام دهند.
پورکلهر، این اقدامات را شامل ارسال پیام در شبکه های بدون کاغذ، نصب بنر و پلاکارد، برگزاری مسابقات هفتگی در خصوص موضوع مناسبت و سایر برنامه های مناسب با موضوع مناسبت بیان و تصریح کرد: این فعالیت ها علاوه بر ارتقای اطلاعات و آشنایی کارکنان دستگاهها و افراد جامعه با این مناسبت ها، موجب تقویت و ترویج ارزش های نهفته در مناسبت های هفتگی خواهد شد.
مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در هفته جاری مناسبت هایی نظیر 14 تیر روز پاسداشت قلم و روز شهرداری و دهیاری، 16 تیر روز مالیات و 18 تیر به عنوان روز ادبیات کودکان و نوجوانان به دستگاههای مختلف اجرایی و فرهنگی در استان سمنان اعلام شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد