hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > بنیاد نخبگان فارس ۱۱ فرزند زندانی را تحت پوشش دارد

دادستان مرکز فارس مطرح کرد:

بنیاد نخبگان فارس ۱۱ فرزند زندانی را تحت پوشش دارد

دادستان عمومی وانقلاب مرکز فارس گفت: ۱۱ فرزند دارای استعداد برتر از بین خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان شناسایی و به بنیاد نخبگان استان و انجمن خیرین نخبه پرور فارس معرفی شده و تحت حمایت قرار گرفته‌اند.

سید مصطفی بحرینی در ششمین نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان کلانشهر شیراز گفت: ۱۵۰۰ بسته تحصیلی تهیه و به مناسبت سال جدید تحصیلی بین فرزندان دانش آموز خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان فارس توزیع شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مرکز فارس گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی اداره کل زندان‌ها، این انجمن و بنیاد نخبگان استان که محوریت انجمن نخبه پرور فارس را داراست؛ در آستانه امضا تفاهم‌نامه همکاری- حمایتی قرار داریم که به واسطه آن فرزندان نخبه و دارای استعداد برتر زندانیان تحت پوشش توسط انجمن‌های حمایت زندانیان شیراز و ۱۷ شهرستان تابعه استان شناسایی و به مجمع خیریه نخبه پرور استان معرفی می‌شوند.

بحرینی گفت: پیگیری برای تحقق این مهم دارای اهمیت بسزایی در کاهش آسیب‌های ناشی از نبود سرپرست بر خانواده‌های زندانی است، تا علاوه بر اینکه احدی از فرزندان زندانیان از تحصیل باز نماند؛ چنانچه دانش آموزی نخبه و دارای استعداد برتر شناخته شوند از بسته‌های حمایتی جهت صیانت از استعداد و توانمندی آنان برخوردار شوند.

به گزارش رویدادایران، این نخستین بار در کشور است که دادستانی، اداره کل زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان به همراه بنیاد نخبگان یک استان اقدام به برنامه‌ریزی مدون و موثر در حمایت از جامعه نخبگانی و صیانت از استعداد اقشار آسیب پذیر (خانواده‌های زندانیان) کرده‌اند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد