hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > اضافه شدن 11 دستگاه آمبولانس به ناوگان درمانی فارس

اضافه شدن 11 دستگاه آمبولانس به ناوگان درمانی فارس

طی مراسمی یازده دستگاه آمبولانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی به ظرفیت لجستیک مراکز درمانی به همت خیرین سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است، رونمایی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این آیین گفت: با توجه به نیاز ناوگان اورژانس فارس و اهمیت خدمات رسانی درمانی به مردم، در یک سال گذشته 21 دستگاه آمبولانس به ارزش 126 میلیارد تومان به ناوگان اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی افزوده شده است که از این تعداد 10 دستگاه به همت خیرین نیک اندیش استان و یازده دستگاه آمبولانس نیز، از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین اعتبار شده است.

دکتر ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن قدردانی از خیرین سلامت، گفت: از مجموع یازده دستگاه آمبولانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی که امروز رونمایی می شود، هفت دستگاه آمبولانس به همت خیرین عرصه سلامت استان فارس و چهار دستگاه آمبولانس نیز از سوی وزارت بهداشت تامین شده و به ناوگان اورژانس فارس پیوست.

دکتر محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین با اعلام اینکه در حال حاضر 285 پایگاه اورژانس در سطح استان فارس فعال است، تاکید کرد: در حال حاضر، ناوگان اورژانس فارس برای توسعه کمی و کیفی خدمات، به 100 دستگاه آمبولانس دیگر نیز نیاز دارد.

فرسودگی نیمی از ناوگان آمبولانس در فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: در پی اعلام نیاز مجموعه اورژانس فارس به توسعه ناوگان خدمت رسانی، تاکنون هفت دستگاه آمبولانس به همت خیرین، به این مجموعه اهدا شده است.

دکتر علی‌اکبر رامجردی با اعلام اینکه این آمبولانس ها با هزینه ای بیش از 24 میلیارد تومان با مشارکت خیرین عرصه سلامت و برای خدمات رسانی در استان مستقر شده است، افزود: این اقدام نیک اندیشان به همت خانواده «نوروزیان»، دکتر «متوسل» به نمایندگی از «موسسه خیریه حاصل نیکان» و «مسلم رحیمی»، نیکوکاران عرصه سلامت رقم خورده است.

او با اشاره به نیازسنجی های اعلام شده از سوی کارشناسان مجمع خیرین تامین سلامت فارس، اعلام نیاز اورژانس و مراکز درمانی استان فارس به توسعه خدمات اورژانس، گفت: همچنین به دلیل گستردگی استان فارس و دارا بودن بیشترین جاده های ارتباطی کشور، مشارکت خیرین در تحقق این امر پیگیری و به ثمر رسید.

رامجردی با بیان اینکه در آینده نزدیک نیز شاهد افزوده شدن سه دستگاه آمبولانس جدید از سوی خیرین به ناوگان اورژانس فارس هستیم، افزود: با توجه به فرسوده بودن 50 درصد از ناوگان آمبولانسی استان، خیرین و مردم استان فارس می توانند برای پیوستن به خیل نیک اندیشان عرصه سلامت فارس و مشارکت در خرید آمبولانس همراهی کنند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد