hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مرگ کارگر جوان هنگام نجات همکار از عمق چاه

مرگ کارگر جوان هنگام نجات همکار از عمق چاه

کارگری که برای نجات همکارش از عمق 35متری، وارد چاه شده بود، جانش را از دست داد.
بیشتر بخوانید

کارگری که برای نجات همکارش از عمق 35متری، وارد چاه شده بود، جانش را از دست داد.

به گزارش همشهری این حادثه تلخ صبح دیروز در خیابان 17شهریور در پایتخت رخ داد. ماجرا از این قرار بود که حوالی ساعت 8صبح به آتش‌نشانان پایتخت خبر رسید که 2کارگر داخل چاهی در یک ملک حدودا 800 متری در خیابان ۱۷شهریور گرفتار شده‌اند. به‌دنبال این تماس تیمی از آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند و عملیات نجات آغاز شد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در محل حادثه گودبرداری کوچکی با عمق حدود ۲متر انجام شده بود. در گوشه‌ای از این ملک، چاهی به عمق ۳۰ تا ۳۵متر حفر شده بود. به‌گفته شاهدان، 2کارگر افغان، یکی ۳۰ساله و دیگری ۴۰ساله، در این چاه گرفتار شده بودند و پاسخی از آنها دریافت نمی‌شد.

ملکی ادامه داد: براساس اظهارات حاضران، کارگر ۳۰ ساله مشغول کار در داخل چاه بوده که یکباره دچار ضعف و بی‌حالی می‌شود. کارگر دوم، که ۴۰ سال داشت، برای کمک به همکار خود وارد چاه می‌شود، اما او نیز در چاه گرفتار می‌شود. تیم‌های آتش‌نشانی با ایمن‌سازی محل، یکی از نیرو‌های خود را به داخل چاه فرستادند و هر دو نفر را از چاه خارج کردند. کارگر اول که از ابتدا در چاه بود، دچار مسمومیت شده بود، اما علائم حیاتی داشت و زنده بود. متأسفانه، کارگر دوم که برای کمک وارد چاه شده بود، جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه علت اصلی مرگ هنوز مشخص نشده و بررسی‌های پزشکی قانونی در حال انجام است، گفت: با این حال، احتمال نشت گاز از لایه‌های زیرین خاک و گازگرفتگی 2کارگر وجود دارد. ملکی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود درصورت مواجهه با چنین حوادثی و بدون آگاهی از شرایط داخل چاه، از ورود به چاه خودداری کنند و فورا با نیرو‌های امدادی تماس بگیرند.‌

 

منبع: etemadonline-678639

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد