hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > تکنولوژی‌های پوشیدنی سامسونگ زندگی را فوق العاده آسان می‌کنند

تکنولوژی‌های پوشیدنی سامسونگ زندگی را فوق العاده آسان می‌کنند

هر روز تکنولوژی‌های جدیدی به بازار می‌آیند و زندگی روزمره برای انسان‌ها را بسیار راحت‌تر از قبل می‌کنند.

فرارو- ساعت‌های هوشمند از جمله اولین وسایل شخصی هوشمند در دنیا بودند و با ورود به بازار در سال ۱۳۹۲ طرفداران را مبهوت خود کرد. اکنون ساعت‌ها و وسایل جانبی هوشمند مانند یک مربی و دستیار شخصی عمل می‌کنند.

به گزارش فرارو به نقل از گلمور، وسایل شخصی هوشمند اکنون برای هر سلیقه و مصرفی به صورت اختصاصی طراحی می‌شوند. از مادران خانه‌دار گرفته تا ورزشکاران المپیک همگی مشتاق راحت کردن زندگی خود با استفاده از این فناوری‌ها هستند. سامسونگ یکی از شرکت‌های پیشتاز و موفق در زمینه این وسایل جانبی هوشمند است که هر بار با ارائه فناوری‌هایی جدید مشتاقان دنیای تکنولوژی را مبهوت می‌کند. مجله گلمور به مدت دو ماه به روزترین تکنولوژی‌های پوشیدنی سامسونگ را مورد بررسی قرار داده است و بهترین وسایل هوشمند این برند را معرفی کرده است.

یکی از جدیدترین و خاص‌ترین وسایل شخصی هوشمند شرکت سامسونگ حلقه‌های گلکسی هستند. این انگشتر وظیفه ارزیابی وضعیت سلامت کاربر را برعهده دارد و برای اولین بار در تیر ماه امسال به بازار آمد. این انگشتر ترکیبی ایده‌آل از دنیای مد و تکنولوژی است. حلقه هوشمند سامسونگ تنها ۷ میلی‌متر عرض و ۲.۶ میلی‌متر ضخامت دارد. حلقه‌های گلکسی ثابت می‌کنند تکنولوژی‌های مدرن می‌توانند زیبا و در عین حال بسیار کاربردی باشند. این انگشتر‌ها در ۳ رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای به فروش می‌رسد، برای استحکام و دوام از جنس تیتانیوم هستند و کمتر از ۳ گرم وزن دارند.

تکنولوژی‌های پوشیدنی سامسونگ زندگی را فوق العاده آسان می‌کنند / ترجمه

حلقه گلکسی تمام انتظارات از یک ردیاب سلامت را برآورده می‌کند: اندازه گیری ضربان قلب، نظارت بر خواب و میزان فعالیت جسمی. ویژگی متفاوت و خاص این انگشتر امتیازی است که در ابتدای روز به سلامتی کاربر می‌دهد. این امتیاز به کمک هوش مصنوعی و با بررسی داده‌های شخصی کاربر از شرایط خواب، تغییرات در ضربان قلب و فعالیت‌های بدنی در روز‌های گذشته امتیازی به سلامتی و آمادگی بدنی فرد می‌دهد. این انگشتر به کاربر پیشنهاد می‌دهد با توجه به امتیازش بهتر است یک روز استراحت کند یا به باشگاه برود. حلقه گلکسی حتی عادت ماهانه خانم‌ها و تغییرات هورمونی را برای امتیازدهی خود مورد بررسی قرار می‌دهد.

برای آن دسته افرادی که ساعت‌های هوشمند را ترجیح می‌دهید، سامسونگ گلکسی ۷ بهترین انتخاب است. این ساعت تمام اطلاعات مورد نیاز از وضعیت سلامتی، پیش بینی آب و هوا گرفته تا وضعیت سفارش غذا را در صفحه ۳.۳ در ۳.۷ سانتی متری خود به کاربر ارائه می‌دهد. زندگی ما را تغییر داده است. یکی از فناوری‌های فوق العاده این مدل جدید، حسگر بیواکتیو، پیشرفته‌ترین حسگر در گلکسی واچ‌ها، است. این ساعت در سه رنگ سبز، نقره‌ای و کرم ارائه می‌شود.

عمر باتری این دستگاه‌های هوشمند نیز به طور چشمگیری بهبود پیدا کرده است. حلقه گلکسی پس از ۶ روز استفاده تمام وقت نیاز به َارز مجدد پیدا می‌کند! داده‌های ارائه شده به کاربران توسط ترکیب این فناوری‌های جدید با هوش مصنوعی زندگی را به میزان زیادی راحت می‌کند. این دستگاه‌ها حتی به کاربر پشنهاد می‌دهند برای فعالیت‌های معمول روزانه خود به چه میزان خواب و کالری نیاز دارند و چه روز‌هایی برای مرخصی گرفتن ایده‌آل هستند تا کاربر دچار خستگی مفرط نشود!

منبع: fararu-784040

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد