hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > ما اعتقادی به اینترنت طبقاتی نداریم

ما اعتقادی به اینترنت طبقاتی نداریم

وزیر ارتباطات می‌گوید رئیس جمهوری به دنبال مطالبات مردم در زمینه رفع محدودیت اینترنت است و در این زمینه گشایش‌هایی رخ خواهد داد.

روز گذشته صحبت‌های از وزیر ارتباطات رسانه‌ای شد که او از مدیریت هوشمند در بحث فیلترینگ صحبت کرد. بسیاری از کارشناسان و فعالان اینترنتی این اظهارات وی را به دنبال کردن طرح اینترنت طبقاتی توسط وزارت ارتباطات دولت چهاردهم تعبیر کردند. با این حال ستار هاشمی در حاشیه برنامه روز جهانی پست در پاسخ به سوال «شبکه شرق» در این زمینه گفت: «به هیچ عنوان وزارت ارتباطات اعتقادی به اینترنت طبقاتی ندارد.»

او در ادامه در جمع خبرنگاران در مورد اینکه محدودیت‌های اینترنت مانند فعال سازی جست‌جوی هوشمند گوگل، رفع فیلتر از گوگل پلی و .. مرحله‌ای برداشته خواهد شد یا در یک سیاست‌گذاری رفع محدودیت‌ها رخ خواهد داد توضیح داد:« بهتر است در مورد مصادیق صحبت نکنیم، رفع محدودیت‌ها مطالبه عمومی و دستور رئیس جمهور است و ما هم حتما دنبال خواهیم کرد.»

ستار هاشمی تایید کرد که متناسب با مطالبات مردمی و صحبت‌هایی که رئیس جمهوری در انتخابات کردند به صورت جدی این مطالبات را دنبال می‌کنند و به آنها هم ماموریت داده‌اند که این مطالبات دنبال شود. او در این مورد توضیح داد: «کارهای کارشناسی را انجام داده‌ایم. اینکه گشایشی اتفاق بیفتد به صورت طبیعی رخ خواهد داد، اما با یک نگاه کارشناسی. در این فضا باید از فضای شتاب‌زده غیرکارشناسی پرهیز کنیم. بنابراین جان کلام این است که با توجه به قول رئیس جمهور گشایش اتفاق خواهد افتاد.

 

منبع: sharghdaily-945116

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد