hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جمع آوری کمک‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

جمع آوری کمک‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن

مدیرکل کمیته امداد گلستان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و لبنان و یمن در پی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق شیعه‌نشین بیروت و جنوب لبنان، اظهار کرد: کمیته امداد استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان است.

عیسی بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای مردم لبنان، که در این راستا ٢۵٠ پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان کمک های مردم را جمع آوری می کنند.

وی بیان کرد: برنامه کمیته امداد در جشن عاطفه های امسال کمک پک تحصیلی به ١٨ هزار و ۵٠٠ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد بود که بیش از ٢١ هزار پک تحصیلی جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود:ایجاد 250 پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان برای جمع آوری کمک های مردمی مردم لبنان در نظر گرفته شده است که در جشن عاطفه ها، بیش از ٢۵ میلیارد تومان کمک مردمی در استان گلستان جمع آوری شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های کمیته استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش بود که در این راستا ١٠٠ هزار پاکت بین دانش آموزان مدارس برخوردار توزیع شد که بیش از ٨٠٠ میلیون تومان جمع آوری شد.

وی افزود: کالاهای جمع آوری شده در این پایگاه ها تحویل هلال احمر و وجوهات نقدی به حساب ستاد مرکزی واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطر نشان کرد: مردم نوعدوست استان کمک های غیرحضوری خود را نیز می توانند از طریق شماره حساب ٠١١١٨٠۴۶٨٩٠٠٨ و شماره کارت ۶٠٣٧٩٩١٨٩٩٩٧٠٢٢۶ و یا با شماره گیری آسان پرداخت *٨٨٧٧*١٧# پرداخت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد