hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > آروان‌کلاد در حوزه فروش محصولات و خدمات ابری نماینده می‌پذیرد

آروان‌کلاد در حوزه فروش محصولات و خدمات ابری نماینده می‌پذیرد

آروان‌کلاد گسترش شبکه‌ شرکای ابری خود در راستای توسعه‌ و تقویت بازار ابری را دنبال می‌کند.
بیشتر بخوانید

آروان‌کلاد گسترش شبکه‌ شرکای ابری خود در راستای توسعه‌ و تقویت بازار ابری را دنبال می‌کند. در همین راستا این شرکت، در دو حوزه‌ فروش محصولات ابری آروان و فراهم آوردن خدمات فنی ابری، نماینده می‌پذیرد.

به گزارش اروابط عمومی آروان کلاد، تیم شبکه‌ شرکای آروان کلاد (Arvancloud Partner Network) به منظور گسترش فروش محصولات به طیف وسیعی از مجموعه‌ها و بهبود ارائه خدمات فنی مقیاس پذیر به کاربران، با تیم‌های کسب‌وکاری و تیم‌های فنی همکاری خود را آغاز کرده است.

اگر در حوزه‌ی ابری سابقه‌ی فروش داشته‌اید و علاقه‌مند به این حوزه هستید، این شرکت در دو حوزه‌ فروش محصولات ابری آروان (Reseller) و فراهم آوردن خدمات فنی ابری (DevOps) نماینده می‌پذیرد.

 مزایای شریک ابری

دریافت نمایندگی آروان‌کلاد مزایای متنوعی برای افراد دارد، مثل برخورداری از مسیر رشد، گسترش کسب‌وکار خود و… . از دیگر مزایا می‌توان به این موارد اشاره کرد:

آموزش مستمر: با شرکت در برنامه‌های آموزشی پیوسته و بهره‌مندی از حمایت‌های مستقیم، فرد می‌تواند مهارت‌های خود را ارتقا دهد و چشم‌انداز موفقیت خود را روشن‌تر کند. این آموزش‌ها به افراد کمک می‌کند تا به‌جای فعالیت فردی، به‌عنوان بخشی از شبکه‌ی قوی شرکای آروان، به موفقیت بیش‌تری دست یابند.

حمایت‌های کسب‌و‌کاری: بزرگ‌ترین چالش پارتنرها در بخش توسعه‌ کسب‌وکار و فروش است. آروان‌کلاد در این مرحله با ارائه‌ کمک‌های ضروری، کسب‌وکار را در مسیر رشد و توسعه یاری می‌دهد.

حمایت‌های فنی: علاوه بر راهنمایی‌ها، ارائه‌ کمک‌ و مشاوره‌های فنی از سمت آروان‌کلاد باعث رشد سریع‌تر فرد و کسب‌وکار می‌شود و کمک می‌کند تا به اهداف خود نزدیک‌تر شوند.

از اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره مزایای همکاری با آروان‌کلاد، کسب کنید.

ویژگی‌های شریک ابری

شبکه‌ شرکای ابری یک شبکه متشکل از نمایندگان فروشی است که به فروش محصولات ابری آروان کمک می‌کنند و می‌توانند علاوه بر دریافت مزایای این نمایندگی، به کسب درآمد و توسعه‌ بازار خود نیز بپردازند. برای همکاری در حوزه‌ فروش (Reseller) محصولات آروان‌کلاد، نیاز است که فرد با توجه به تجربه و تخصص خود در فروش این محصولات، فرصت‌های فروش بالقوه را شناسایی کند. پس از انجام نیازسنجی دقیق از سرویس‌های مورد نیاز کاربران، محصولات مناسب را معرفی کرده و فرآیند فروش را تا مرحله عقد قرارداد و ارائه‌ خدمات مدیر مشتری پیگیری کند. 

از سوی دیگر، برای همکاری در حوزه‌ ارائه‌ خدمات فنی (DevOps) آروان‌کلاد، نیاز است با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود در زیرساخت محصولات ابری آروان‌کلاد، فرصت‌های ارائه‌ خدمات فنی بالقوه را شناسایی کرده یا از فرصت‌هایی که آروان‌کلاد معرفی می‌کند، بهره برد. پس از انجام نیازسنجی فنی از نیازمندی‌های کاربران، می‌توان اقدام به برگزاری جلسات فنی، تهیه طرح پیشنهاد فنی، پیاده‌سازی فنی و ارایه‌ی خدمات پشتیبانی فنی کرد.

این فرآیندها در کنار شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود کمک می‌کند با ارائه خدمات دقیق و متناسب با نیاز کاربران، رضایت مشتریان نیز تضمین شده باشد.

با توجه به توانمندی‌های تیم متقاضی نمایندگی در حوزه‌ی همکاری در فروش یا ارائه خدمات فنی، پس از ثبت درخواست و ارسال رزومه‌ تیم‌، فرآیند احراز و پذیرش در تیم شبکه‌ شرکای آروان انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات جامع‌تر و ثبت‌نام، به این لینک مراجعه کنید.

 

منبع: sharghdaily-944860

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد