hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اجرای بیش از 80 عنوان برنامه برای کودکان آینده ساز

نمایشگاه بزرگ هفته ملی کودک با برپایی غرفه‌های متنوع و جذاب

اجرای بیش از 80 عنوان برنامه برای کودکان آینده ساز

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان بیان کرد:به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک، با شعار «برای کودکان برای آینده» هم‌زمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهرماه با اجرای بیش از ۸۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانونی استان گلستان و با همکاری جمعی از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان برگزار می‌شود.

الهه غیناقی گفت: اجرای بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی در مراکز کانونی استان ویژه هفته ملی کودک پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: دوره آموزشی قصه‌گویی نوجوان در مرکز شماره یک گنبدکاووس، برنامه «ما کتاب می‌خوانیم» و قصه‌گویی و حافظ خوانی در شهرستان کلاله، کارگاه معرفی کتاب و جمع خوانی در کانون شهرستان بندرگز، برنامه صبح شعر در مراوه‌تپه و جشن قصه «زیر گنبد کبود» در دلند ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده ویژه این ایام است.

غیناقی ادامه داد: نمایشگاه بهترین کتاب‌های کودک در کانون شهرستان کردکوی، جشن قصه‌های ماندگار در آزادشهر، قصه‌گویی و نقاشی و بازی و دل نوشته در مینودشت، کتاب‌خوانی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت در علی‌آباد کتول و جشن بزرگ قصه در شهرستان گمیشان از دیگر برنامه‌های کتاب محور برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در ادامه با اشاره به اینکه «مَل‌مَل» شخصیت عروسکی شبکه کودک و نوجوان سیما که بره‌ای محبوب در میان کودکان است به گرگان می‌آید، گفت: برپایی جشن متمرکز هفته ملی کودک با حضور این شخصیت عروسکی همراه با برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری برای روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در جنب فرمانداری گرگان را پیش‌بینی کرده‌ایم.

 

وی درباره سایر برنامه‌ها عنوان کرد: برپایی نمایشگاه هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۱۹ مهرماه با پیش‌بینی ۲۰ غرفه متنوع، حضور پیک امید در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، اجرا ویژه‌برنامه برای کودکان بیمار در بیمارستان و اهدا نوشت‌افزار به مدارس مناطق محروم از دیگر برنامه‌هایی است که قصد داریم به نحو شایسته برگزار کنیم.

الهه غیناقی ضمن دعوت از عموم مردم به حضور و مشارکت در این رویدادهای آینده‌ساز و امیدآفرین، گفت: نواختن زنگ آغاز هفته ملی کودک، دوست شهیدم، یک عکس و یک لبخند، رویداد جشن نهال امید و رؤیاهایم را نقاشی کن و حال خوش کودکی، نمایش فیلم و کاردستی، کارگاه سلامت و جهاد تبیین و پرواز بادبادک‌ها و بالن‌های آرزو و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد