hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اعلام برگزیدگان مرحله دانشگاهی سي و پنجمین دوره مسابقات سراسري قرآن كريم دانشجويان دانشگاه سمنان

اعلام برگزیدگان مرحله دانشگاهی سي و پنجمین دوره مسابقات سراسري قرآن كريم دانشجويان دانشگاه سمنان

با حضور داوران مطرح کشوری و استانی، داوری آثار رسیده در بخش شفاهی مرحله دانشگاهی سي و پنجمین دوره مسابقات سراسري قرآن كريم دانشجويان دانشگاه سمنان انجام شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : طبق دستورالعمل اجرایی سي و پنجمین جشنواره، این دوره از رقابت ها بدون حضور  دانشجویان و به صورت مجازی در بخش هاي آوايي شامل قرائت ترتيل، قرائت تحقيق، اذان، دعا و مناجات خواني، تواشیح و معارف قرآني در 14رشته برگزار شد.
به گفته دکتر بهروز گل محمدی داوری این مرحله از مسابقات را داوران مطرح استانی و بین المللی؛ استاد محمدلطیف مجیب در بخش تجوید، استاد حسن رجبی در بخش حسن اجرا و وقف و ابتدا و استاد محسن سفیدیان در بخش صوت و لحن بر عهده داشتند.
بر این اساس در رشته قرائت ترتیل روح ا... اخلاقی ، حسین شمس ناتری ، دانیال ملکی، مهدی مرادی، سیدعلیرضا طباطبایی در رشته قرائت تحقیق آقایان علی کرمی، امیرحسین شعبانی در رشته اذان ایمان شجاعی ها ، امیرحسین مددیاری و در رشته دعا و مناجات خوانی محمدجواد زحمتکش و محمدهادی صفری نادری به عنوان برگزیدگان مرحله دانشگاهی اعلام شدند.
دکتر بهروز گل محمدی افزود: نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله منطقه ای محسوب نشده و ارزیابی مجدد از طریق ارسال فایل قرائت برگزیدگان مرحله دانشگاهی به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان انجام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد